Author Topic: Eclipse GS-T 1997 / antti84  (Read 59638 times)

Antti84

  • Semi-Pro Member
  • ***
  • Posts: 89
  • dsm
    • View Profile
Re: Eclipse GS-T 1997 / antti84
« Reply #50 on: March 26, 2008, 19:31:08 PM »
Uusi pakosarja uudemman evon laipalla laitettu tilaukseen. Tuon vanhan muokkaamisessa ei loppujen lopuksi olisi ollut mitään järkeä, koska se olisi periaattessa pitänyt pilkota palasiks ja rakentaa uudestaan.
http://www.stockreco.com/EVOBRT.JPG

Bensapuolelle komiat EARLS liittimet
http://members.ozemail.com.au/~earls/earls31.jpg
« Last Edit: March 26, 2008, 19:36:50 PM by admin »
Mitsubishi Eclipse GS-T -97
Mitsubishi Lancer Evolution V GSR -98

Viritysosat ja Rota vanteet englannista
Tuotteet ja hinnat:
www.flatlander-ipp.co.uk
www.rarerims.co.uk

Kysy lisää YV:llä

Antti84

  • Semi-Pro Member
  • ***
  • Posts: 89
  • dsm
    • View Profile
Re: Eclipse GS-T 1997 / antti84
« Reply #51 on: March 31, 2008, 02:47:05 AM »
Noniin poijjat, taas on tunnit vierähtäny pajalla..Kone saatiin MELKEIN konehuoneeseen mutta parin kysymysmerkin takia se ei ihan vielä ole siellä, muutama juttu pitää vielä tarkistaa. Suuri kiitos mika75:selle, jolta sain jakopään kiristinrullien pultit (huonosta ajankohdasta huolimatta ;) ). Tässä kuvia,kuvat puhukoon puolestaan, oon aivan liian väsynyt kommentoimaan niitä sen enempää.. :)







Mitsubishi Eclipse GS-T -97
Mitsubishi Lancer Evolution V GSR -98

Viritysosat ja Rota vanteet englannista
Tuotteet ja hinnat:
www.flatlander-ipp.co.uk
www.rarerims.co.uk

Kysy lisää YV:llä

Antti84

  • Semi-Pro Member
  • ***
  • Posts: 89
  • dsm
    • View Profile
Re: Eclipse GS-T 1997 / antti84
« Reply #52 on: March 31, 2008, 16:03:44 PM »
Noniin, eli ainakin jakopää menee varmuuden vuoksi urho matiks koska hydr kiristimen väli oli 6mm.
Korjausoppaan mukaan tuo väli saa olla max 4.5mm. Tuon kiristinrullan nuo kaksi pienintä
reikää on myös mysteeri. Osa sanoo että ne pitää olla ylöspäin(11 - 1) Kun taas toiset
sanoo et ne pitää olla alaspäin (5 - 7)

http://www.dsmtuners.com/forums/cylinder-head-short-block/242428-2g-timing-belt-tensioner-pulley-vfaq-wrong.html

http://www.dsmtuners.com/forums/problem-diagnosis/30477-timing-belt-tensioner-pulley-hole-location.html


Automaattilaatikon asennus tehtiin korjausoppaan mukaan. Tosin kuvat ja selitykset olivat
aika huonoja joten kuvia katsomalla viisaammat voivat korjata mahdolliset asennusvirheet.
Laatikonpuoleiset osat on asennettu järjestyksessä
1.Takastefa
2.Pusla kampuran sisään
3.Pressure plate(propellimallinen levy)
4.Pyöreä 7 reikäinen suojalevy
5.Kampuran pultit loctitella momenttiin
6.Turbiini
7.Pressure plate kiinni turbiiniin
8.Laatikko paikalleen



Nimimerkillä moottorin ja vaihteiston kasaaminen on keskimäärin helpompaa jos sen olisi itse purkanut ::)



Mika75: Tilasin sulle uudet osat mitsuliikkestä,kiitos vielä kerran!
Mitsubishi Eclipse GS-T -97
Mitsubishi Lancer Evolution V GSR -98

Viritysosat ja Rota vanteet englannista
Tuotteet ja hinnat:
www.flatlander-ipp.co.uk
www.rarerims.co.uk

Kysy lisää YV:llä

Antti84

  • Semi-Pro Member
  • ***
  • Posts: 89
  • dsm
    • View Profile
Re: Eclipse GS-T 1997 / antti84
« Reply #53 on: April 08, 2008, 02:50:18 AM »
Nyt on los problemos tuon laatikon kanssa että menee yöunet..Tänään mitsuhuollossa pidettiin reilu tunnin palaveri noiden osien asennusjärjestyksestä mutta tuloksetta..
Tuonne ongelmat/ihmettelyt osioon laitoin tarkemman kuvauksen asiasta.
OT: Tänään tuli englannista iso kasa vanteita ja muutama foorumista osallistui kimppatilaukseen, toimitusaika oli jälleen vakuuttava 1vk, ja ne on lähetetty tänä aamuna matkahuollolla eteenpäin uusille omistajille



.
« Last Edit: April 08, 2008, 02:51:29 AM by Antti84 »
Mitsubishi Eclipse GS-T -97
Mitsubishi Lancer Evolution V GSR -98

Viritysosat ja Rota vanteet englannista
Tuotteet ja hinnat:
www.flatlander-ipp.co.uk
www.rarerims.co.uk

Kysy lisää YV:llä

UITTO-

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 896
  • dsm
    • View Profile
Re: Eclipse GS-T 1997 / antti84
« Reply #54 on: April 08, 2008, 16:16:13 PM »
Tossa kattelin vähä konversiohonmia niin löyty tällanen kuva: kyseessä siis 4g64 lohko automaattilaatikolla tulossa mitsuun k.o. linkissä, ja tuo näyttää osottavan koneeseen päin nuo lavat:

http://www.carotica.com/4g64/4g64crankhole.JPG


Antti84

  • Semi-Pro Member
  • ***
  • Posts: 89
  • dsm
    • View Profile
Re: Eclipse GS-T 1997 / antti84
« Reply #55 on: April 08, 2008, 18:54:30 PM »
Juurikin näin,asia on selvinnyt ja kone nostetaan paikalleen tänään..lisäkuvia illalla..
Mitsubishi Eclipse GS-T -97
Mitsubishi Lancer Evolution V GSR -98

Viritysosat ja Rota vanteet englannista
Tuotteet ja hinnat:
www.flatlander-ipp.co.uk
www.rarerims.co.uk

Kysy lisää YV:llä

Antti84

  • Semi-Pro Member
  • ***
  • Posts: 89
  • dsm
    • View Profile
Re: Eclipse GS-T 1997 / antti84
« Reply #56 on: April 09, 2008, 01:25:22 AM »
Viime yönä ei tullut uni silmään niin aloin selailemaan jenkkifoorumeita. Sieltä löysin tämän kuvan

Eli tuon laakerin tulee olla kampuran sisällä ja asennusjärjestys tämä

Vertaa korjausoppaaseen. Laakeri on viimeisenä järjestyksessä ja kaiken hyvän päälle vielä väärinpäin :)


Löysin myös tämän dsmtunersin foorumilta..muillakin ollut kuulemma samanlaisia ongelmia tuon korjausoppaan kanssa ::) Tämä lappu osoittautui kultaa kalliimmaksi


Vauhtipyörän pultit auki ties kuinka monennetta kertaa,osat paikalleen oikeassa järjestyksessä ja mittaamaan. 11,4mm, aivan niinkuin pitääkin ;)


Tässä Evon startin ja Eclipse automaattien startin erot:
Mitta B automaateissa 9mm


Laatikko kiinni kylkeen ja liinat koneen ympärille



Entisenä hondamiehenä moottorikumet on täytetty sikaflexillä


Kone paikallaan




Uusi pakosarja. Turbon laippa pitää leikata auki ja kääntää 180astetta. Kaikki saumat vahvikehitsataan uudestaan. Mahdollisesti vielä tukiraudat alle..vai tarviiko?miten muilla on chiinapakosarjat kestänyt?


Tästä jatketaan, korjausoppaasta mulla puuttuu nykyään yks sivu, heitin sen takkaan..





Mitsubishi Eclipse GS-T -97
Mitsubishi Lancer Evolution V GSR -98

Viritysosat ja Rota vanteet englannista
Tuotteet ja hinnat:
www.flatlander-ipp.co.uk
www.rarerims.co.uk

Kysy lisää YV:llä

Antti84

  • Semi-Pro Member
  • ***
  • Posts: 89
  • dsm
    • View Profile
Re: Eclipse GS-T 1997 / antti84
« Reply #57 on: April 09, 2008, 11:26:34 AM »
Nyt alkaa näyttää hyvältä, Tom Collins Machv:ltä lupas tehdä mulle vielä yhden boksin,joten Ecuplus on tulossa :D
Mitsubishi Eclipse GS-T -97
Mitsubishi Lancer Evolution V GSR -98

Viritysosat ja Rota vanteet englannista
Tuotteet ja hinnat:
www.flatlander-ipp.co.uk
www.rarerims.co.uk

Kysy lisää YV:llä

Barracuda

  • Pro Member
  • ****
  • Posts: 102
  • dsm
    • View Profile
Re: Eclipse GS-T 1997 / antti84
« Reply #58 on: April 09, 2008, 23:36:28 PM »
No pekkele!

Jätkällähän pitää enemmän kiirettä biilin kanssa kuin rusakoilla kiima-aikana  ;D


Hjyvä että sait vielä sen ilolaatikon. Muuten, 19 johtoa mä laskin kytkeneeksi.

Antti84

  • Semi-Pro Member
  • ***
  • Posts: 89
  • dsm
    • View Profile
Re: Eclipse GS-T 1997 / antti84
« Reply #59 on: August 26, 2009, 23:05:16 PM »
Auto myynnissä. Katso lisätietoa Nettiautosta :)
Mitsubishi Eclipse GS-T -97
Mitsubishi Lancer Evolution V GSR -98

Viritysosat ja Rota vanteet englannista
Tuotteet ja hinnat:
www.flatlander-ipp.co.uk
www.rarerims.co.uk

Kysy lisää YV:llä

Tuiisa

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 712
  • Eclipse 2.0 -97
    • View Profile
Re: Eclipse GS-T 1997 / antti84
« Reply #60 on: August 27, 2009, 09:39:54 AM »
Rakensit kyllä vaivalla ja työllä, mutta ajoitko tällä ollenkaan?  ;)

Alas on hinnat tulleet 5 vuodessa.
Ai, kato se irtos...