Viime yönä ei tullut uni silmään niin aloin selailemaan jenkkifoorumeita. Sieltä löysin tämän kuvan

Eli tuon laakerin tulee olla kampuran sisällä ja asennusjärjestys tämä

Vertaa korjausoppaaseen. Laakeri on viimeisenä järjestyksessä ja kaiken hyvän päälle vielä väärinpäin


Löysin myös tämän dsmtunersin foorumilta..muillakin ollut kuulemma samanlaisia ongelmia tuon korjausoppaan kanssa

Tämä lappu osoittautui kultaa kalliimmaksi

Vauhtipyörän pultit auki ties kuinka monennetta kertaa,osat paikalleen oikeassa järjestyksessä ja mittaamaan. 11,4mm, aivan niinkuin pitääkin


Tässä Evon startin ja Eclipse automaattien startin erot:
Mitta B automaateissa 9mm

Laatikko kiinni kylkeen ja liinat koneen ympärille

Entisenä hondamiehenä moottorikumet on täytetty sikaflexillä

Kone paikallaan



Uusi pakosarja. Turbon laippa pitää leikata auki ja kääntää 180astetta. Kaikki saumat vahvikehitsataan uudestaan. Mahdollisesti vielä tukiraudat alle..vai tarviiko?miten muilla on chiinapakosarjat kestänyt?

Tästä jatketaan, korjausoppaasta mulla puuttuu nykyään yks sivu, heitin sen takkaan..