1g:ssä jenkeissä on siis kaikissa vapareissa 4g63 moottori. Mutta 135hp/169Nm versio sielläpäin, johtuu yksinkertasesti kun se on niin sinnepäin tehty. Erilaiset puristukset/suuttimet/kenties nokat yms yms..
Tuossa yhdessä tutussa sähköpajassa olivat ottaneet volvosta pois egr-venttiilin ja penkityksen jälkeen oli teho lisääntynyt hieman. Tosin en tiedä että laittaako volvon egr imusarjaan sitten reippaammin pakokaasuja. Täytyy kokeilla tukkimista vaikka pers tuntumalla onkin vaikea sanoa että tuliko +1hp vai -2hp.
No en volvoista tiedä, mutta ei se näissä moottoreissa sinne mitään tehoja tuo. Mutta kyllä se kannattaa sieltä blokata pois..
Näinhän se on että USDM Ecleissä on Chrysler 420A ja EDM Ecleissä Mitsubishi 4G63. Mallioppaassa taidetaan mainita myöskin.
Usdm 2g vapari on 420a. Edm 2g on 4g63.
1g autoissa ei ole 420a moottoreita..