Jos kannen irrottaa, niin alumiiinikansi pitaisi aina myös suoristaa. etta kannattaa laskea mukaan talousarvioon.
konetta ei tarvi irrottaa kun männänrenkaat vaihtaa
Quotekonetta ei tarvi irrottaa kun männänrenkaat vaihtaaNo on se nyt 100x helpompaa työstää kaikki laakerit yms kun kone on irti 8-)
Jos nyt alan nostamaan sitä konetta niin täältä varmaan saan sitten hiukan opastústa siitä ( ainakin kuvista katsellessani niin TEME on sen homman tehnyt 8-)) Ja toiseksi, melkein kannattaa (luultavasti ainakin vaihtaa tarvittavat osat "virytys palikoiksi", eikö vain? Niin mistäs kannattaa kysellä/ostaa niitä. Ebaysta niitä olen katsellut, mutta ei ole tuon taivaallista hajua siitä, sopivatko ne tuohon USDM malliin... Että tälläistä tällä kertaa
Niin eli amerikasta asti joutuu tilailemaan Saksan Ebay sivuja oon lähinnä lueskellut ja sieltä löytänyt jotain roinaa, mutta niin kuin yllä mainitsin, ei ollut niistä tietoa sopiiko vai ei:D
No kyllä niissäkin yleensä lukee onko 420a koneelle vaiko eikö. Aika huonoja myynti-ilmoituksia jos lukee "myydään männät, en tiedä konetta"...
Kuinka monta kertaa mittasit ? Oliko kone lämmin ? Starttasitko kauan mittauksissa ? Mittasitko pari kolme kertaa kaikki pytyt ?Kyllä mä antasin männänrenkaiden olla, jos puristukset oli ilman öljyjä suurin piirtein samat.Vaihda nyt ekana venttiilikopan tiivisteet....
Kannattaisko vielä tehdä ohivuotomittaus?