Author Topic: 4g63T koneen tyhjäkäynti 2000 rpm  (Read 6406 times)

mauri

  • New Member
  • Posts: 4
  • dsm
    • View Profile
4g63T koneen tyhjäkäynti 2000 rpm
« on: July 12, 2006, 07:35:21 AM »
VR4:n tyhjäkäynti 2000 rpm,base set screw pohjassa, läpän asennon tunnistin ei rajoita läpän sulkeutumista . Silti saa ilmaa jostai kautta ja pyörii peevelisti. Puristukset hyvät, syt.johdot uudet,tehot tuntuvat olevan kateissa. Missä korjaamo/korjaaja joka truntisi 4g63T:n ??

zalama

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 602
    • View Profile
    • Rockpiston
Re: 4g63T koneen tyhjäkäynti 2000 rpm
« Reply #1 on: July 12, 2006, 23:24:32 PM »
Hmmm. Oletko koittanut suihkutella brake kliineria imusarjaan, EGR venttiilin saumaan, imusarjan letkuihin?
  Kaynti pitas vahan nousta kun moottori saa brake kliineria, eli vuoto kohta vois loytya.

mauri

  • New Member
  • Posts: 4
  • dsm
    • View Profile
Re: 4g63T koneen tyhjäkäynti 2000 rpm
« Reply #2 on: July 13, 2006, 08:13:58 AM »
Kiitokset, täytyy kokeilla. Saattaa olla ilmaläpän akseleitten kautta vuotoa.  :-[

hopsis

  • Über Member
  • ******
  • Posts: 1573
  • AUDI S6+ Avant, Audi S6 Avant, Audi Cabriolet
    • View Profile
Re: 4g63T koneen tyhjäkäynti 2000 rpm
« Reply #3 on: July 13, 2006, 17:47:49 PM »
Quote
Kiitokset, täytyy kokeilla. Saattaa olla ilmaläpän akseleitten kautta vuotoa.  :-[

Tai BISS-ruuvin O-renkaan välistä. Yks vikaherkkä osa on sit kans se tyhjäkäyntimoottori. Ota sen töpseli irti ja kokeile muuttaako mitään, eli kone sammuksiin, stökö irti, kone käyntiin, vähän kaasua terävästi ja sit katot mihin asettuu.

Lergei

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 240
  • Common sense is common welth
    • View Profile
Re: 4g63T koneen tyhjäkäynti 2000 rpm
« Reply #4 on: July 13, 2006, 21:45:37 PM »
ja alipaineletkut kannattaa tutkia; jarrutehostimen ja huohotinletkut sekä "saasteletkut" joita 3kpl (turbo 4kpl) läppäkotelon päällä, aika usein hapertuu päistä.
Bojoiing!