1. Perjantaina olen menossa tullaamaan ja siitä ajattelin kysyä "kokemuksia" lyhyesti ottaen.. Miten hyvin ne tarkastaa auton..?
2. Sitten tuli mieleeni sellainen asia, että katsooko katsastus mies jotenkin airbag:in kunnon/toimivuuden?
3. Töötissä "jotain" häikkää eli kun ratista painaa tööt nappulaa niin joskus kuuluu pieni pihaus, onko jollain kokemuksia korjauksesta?
4. Jos haluan hakea varaosia autooni niin oliko se mitsu galant gti -95 minkä osia kannattaa kysellä vai olenko ymmärtänyt oikein..?
6. Amerikan mallissa ei ole sivuvilkkuja? Meneekö katsastuksesta läpi vai joudunku asentamaan ne? Entä miten vaikuttaa muiden vilkkujen toimintaan..?
Mitä eroa on tuontiautolla/muuttoautolla? Msitä saan selville kumpi se on? Päästöt kyllä olen käynyt mittauttamassa ja ne oli ihan ok! Minkälaisia veroja olette maksaanet -95 eclipsestä... Kyllähän sen silti kohta saan selville itsekkin kun tulee päätös postiluukusta
Niin juu, olimpas tyhmä Ihan normaali tuontiauto..Mutta voi kakka sentään jos joutuu jostain vitsin päästömittauksesta yli tonnin pulittamaan...Eikö ole mitään tapaa kiertää sitä??? Tai saada kyseistä tarraa autoon, että olsi VTT hyväksytty..?
Sit ne on tuolla autoliikkeissä höpissy et amerikan malli galantissa olisi samoja osia ja mitsubishi sicmassa??? :: :-?
Quote3. Töötissä "jotain" häikkää eli kun ratista painaa tööt nappulaa niin joskus kuuluu pieni pihaus, onko jollain kokemuksia korjauksesta?Itelläni on kanssa tööttiremppa päällä. Toi vika on selkeesti itse merkinantolaitteessa. Eli toi CRC voi auttaa tai sitten vaan otat irti ja vaihdat tilalle uuden biltemasta about 10 euroa. Töötin saa vaihdettu kun nostaa vähän oikeaa keulaa ja ottaa ilmanottoaukon suojan pois, ja sieltä käsikopelolla etsii töötin. Kymppimillisellä avaimella lähtee. Itelläni on töötti jo vaihdettu mutta johdoissa jossain vikaa. Ratin sisältäkin on jo tutkittu. Vanha töötti ei toiminut enää ollenkaan.-T
huom. 420a koneisissa autoissa ei välttämättä ole samalla tavalla tuo töötti siellä..
Töötti on näköjään ihan samassa paikassa edm ja usdm malleissa. Ja on vielä ihan samanlainenkin. Itselläni töötti oli vain paskana. Ei mitään sen kummallisenpaa