Mutta huomasin, että olen myynyt täällä sivuvilkutkin ja niissä ei kyllä ollut E-hyväksyntää vaan SAE DOT. Mitens se on mahdollista kun auto on kuitenkin edm?Mahtaisikohan katsastussetä hyväksyä nuo jenkkiversion takalamput? Aivan raivostuttavaa pelleilyä näiden valojen kanssa.
Pistin katsastukseen meiliä ja sieltä sanottiin tosiaan se, että DOT:t käy jos e-lamppuja ei ole saatavilla. Mutta mikä sen määrittelee onko niitä saatavilla vai ei? Mä tiedän, että sellasia on, mutta nyt ei ole markkinoilla, niin jos laitan nuo DOT-valot niin kuinkahan mahtaa setä reagoida. Prkl kun hankalaa.
QuotePistin katsastukseen meiliä ja sieltä sanottiin tosiaan se, että DOT:t käy jos e-lamppuja ei ole saatavilla. Mutta mikä sen määrittelee onko niitä saatavilla vai ei? Mä tiedän, että sellasia on, mutta nyt ei ole markkinoilla, niin jos laitan nuo DOT-valot niin kuinkahan mahtaa setä reagoida. Prkl kun hankalaa.Loogisesti ajatellen, jos autoa on valmistettu eurooppaan e-hyväksytyillä valoilla, on silloin saatavilla e-hyväksytyt valot myös. Eli jos löytyy auton valmistajalta e-hyväksytyt valot, niin silloin ovat saatavilla, muuten ei.DOT käy tässä tapauksessa 31.12.1997 asti.
Sellainen kymysys et tarviiko 95vm usa mallises olla e-hyväksytyt valot?Ainaska siinä ei ollut e-hyväksyttyjä
Kannattaa katsoa tällänen paikka:http://www.jmtech.fi/kauppa/index.php?main_page=index&cPath=322_535Ite sieltä tilasin valot. Siitä on kylläkin jo 5 viikkoa, mutta ens viikolla pitäs tulla.... Ne otti niitä kuulemma enemmänkin samalla kertaa, joten eiköhän nyt pitäisi tulla HIEMAN nopeammin... Siellä ainakin lukee että ois E-hyväksytyt nuo valot...Onko muuten kuinka vaikea vaihtaa nuo valot, kun ois homma kohta VIIMEIN edessä...? 8-)