Eikö esim D32 ja D30 meinaa sitä korivariaatiota, jotka eroaa toisistaan esim etuvaloista? Eli siis toisissa tylpemmät ja toisissa terävämmät valot. Korjatkaa jos oon väärässä mut tällanen käsitys mulla on. Jos meinaan sopii niin mäki oon kiinnostunu tosta "uudemmasta puskurista".
Mutta täällä: http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=286709 on D32 jossa ei ole turboa ?!
Jos tuon "facelift" puskimen tosiaan haluaa vaihtaa 2G:hen, saa varautua myös ajovalojen vaihtamiseen. Nekin kun vaihtuvat tosiaan erilaisiin tuon faceliftin myötä, kuten Tervis jo totesikin.
QuoteJos tuon "facelift" puskimen tosiaan haluaa vaihtaa 2G:hen, saa varautua myös ajovalojen vaihtamiseen. Nekin kun vaihtuvat tosiaan erilaisiin tuon faceliftin myötä, kuten Tervis jo totesikin.Joo olen tietoinen tuosta valojen vaihtumisesta mutta valoissa on samat kiinnikkeet eli sopii heittämällä ja valot vaihtuu joka tapauksessa niin voin suoraan ostaa nuo uudemman mallin valot... 8-) Kun vaan sais hommattu ensin tuollasen puskurin... Ebayssa tosiaan on jotain 100e tuollanen mutta lähettäminen maksaa monta sataa...
QuoteQuoteJos tuon "facelift" puskimen tosiaan haluaa vaihtaa 2G:hen, saa varautua myös ajovalojen vaihtamiseen. Nekin kun vaihtuvat tosiaan erilaisiin tuon faceliftin myötä, kuten Tervis jo totesikin.Joo olen tietoinen tuosta valojen vaihtumisesta mutta valoissa on samat kiinnikkeet eli sopii heittämällä ja valot vaihtuu joka tapauksessa niin voin suoraan ostaa nuo uudemman mallin valot... 8-) Kun vaan sais hommattu ensin tuollasen puskurin... Ebayssa tosiaan on jotain 100e tuollanen mutta lähettäminen maksaa monta sataa... En nyt ole ihan tarkkaan tutustunut asiaan, mutta veikkaisin, että facelift mallissa on konepelti ja sivupellit myös hiemanerimalliset johtuen juuri etuvalojen muodosta.Eli kannattaa tarkastella noiden faceliftien eroja tarkemmin ennenkuin lähtee valoja ja puskinta tilailemaan...
Tuossa on auto johon on vaihdettu uudemman mallin puskuri ja valot... 8-)http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=698121&id
SJos joku ymmärtää saksaa ni vois tulkata hiuka tota tekstii...
Siis hetkinen hetkinen... Ymmärsinkö nyt oikein: Tossa on -99 edm / 97-99 usdm puskuri tähän 95-96 malliin. Eli siis valoja EI tarvi vaihtaa. Niiku plug & play? Tollasen jos joku tilaa ni voisin kenties tulla samaan rahtiin.Jos joku ymmärtää saksaa ni vois tulkata hiuka tota tekstii...
mistä se pakkivalon piuha lähtee että sais ny edes ne pakit pelittää. (onneksi katsastuspoijjat ei huomannu!!)
Jaa no tosta tuliki mielee että eihän mulla oo ees sitä rekkarin valoakaa! No josko se koko nivaska löytys jostaki ku puran sen talvella.
Quotemistä se pakkivalon piuha lähtee että sais ny edes ne pakit pelittää. (onneksi katsastuspoijjat ei huomannu!!) Takapuskurin takana samassa liittimessä kuin takarek.kilven valo. Kolminapainen liitin jossa yksi johto on pakkivalolle. Näin ainakin mun 2G:ssä oli.