Käytyä tuli. Ihan jees show oli, mutta kieltämättä köyhempi kun ennen. Jopa tyhjää tilaa aika reilusti yhdessä hallissa. Ja ei DSM autoja ollenkaan, vaikka täälläkin osalla kävijöistä hyvin laitettuja autoja ja kehtais varmasti laittaa esille sinne, ennemmin ainakin kun tuon oman lähes vakio kuntoisen. Ja terveiset Savelille! Perhana vei ainoan pikkusen 2G Eclipsen, mikä siellä myynnissä oli! Tunnin tulin liian myöhään kyselemään.
QuoteKäytyä tuli. Ihan jees show oli, mutta kieltämättä köyhempi kun ennen. Jopa tyhjää tilaa aika reilusti yhdessä hallissa. Ja ei DSM autoja ollenkaan, vaikka täälläkin osalla kävijöistä hyvin laitettuja autoja ja kehtais varmasti laittaa esille sinne, ennemmin ainakin kun tuon oman lähes vakio kuntoisen. Ja terveiset Savelille! Perhana vei ainoan pikkusen 2G Eclipsen, mikä siellä myynnissä oli! Tunnin tulin liian myöhään kyselemään. Hähää Nopeet syö hitaat kato Mulla muuten on siellä auto, no okei siis, naisystäväni se on mutta oon mä tikkua ristiin sen eteen tehny ihan liikaa. Se oli se kromi-candy maalinen Mazda MX-3:nen.Tuuzienkin näin (ja mahdollisesti tämän miehen?) siinä ohimennen mutten kerinny sanoo mitää ja oli toi DSMCF paita eilen päällä, ei tänää. PS. ON MUUTEN HIENO SE 2G ECLIPSE PIENOISMALLI 8-)