Teme olet nähnyt ihan vaivaa tuon eteen
nyt hajos ryyppy taidan vaihtaa auton ei oikee oo varaa pitää noin kallista autoa
vaihdoin juuri äsken talviautoni taas vaihteeks...tällä kertaa nurkkaan ilmestyi 4x4 2.0i sierra...itse olen kyllä sitä mieltä että toi nelikko sopii lumille ku nenä päähän...mielipiteitä nelikosta?kokemuksia?
nyt hajosi volvo ja on pakko ottaa eclipse alle kun pitää ensiviikolla olla vierumäellä harmittaa kun joutuu ajamaan ensimmäisen kerran suolakeleillä
Quotenyt hajosi volvo ja on pakko ottaa eclipse alle kun pitää ensiviikolla olla vierumäellä harmittaa kun joutuu ajamaan ensimmäisen kerran suolakeleillä Damn... No sitten vain käyt pari kertaa kunnon pohjapesun ottamassa 8-)
Nyt palo hermot talviautojen kanssa joten mitsu joutuukin kokea Kotkan ankarat talviolosuhteet
Quotenyt hajosi volvo ja on pakko ottaa eclipse alle kun pitää ensiviikolla olla vierumäellä harmittaa kun joutuu ajamaan ensimmäisen kerran suolakeleillä jaQuoteNyt palo hermot talviautojen kanssa joten mitsu joutuukin kokea Kotkan ankarat talviolosuhteet Don't say I didn't tell you so!
mulla corsa lähtee -20c kun palmun alta ..
Quotemulla corsa lähtee -20c kun palmun alta ..kop kop!