QuoteTänään Tampereella n. kello 18 Takon parkkiksella oli hopeinen 2g eclipse gs TOI-348. Päällisin puolin todella edustavassa orkkiskunnossa, joskin vanteet oli vaihdettu.siis keskustassa vai lielahdessa. lielahdessa pyörii usein luultavammin sama ecli.ABC:n parkkipaikalla mitsujen evo miitissä joku eclin kummajainen oli. Kukahan oli
Tänään Tampereella n. kello 18 Takon parkkiksella oli hopeinen 2g eclipse gs TOI-348. Päällisin puolin todella edustavassa orkkiskunnossa, joskin vanteet oli vaihdettu.
Sunnuntaina taas Kehä III:lla, Tikkurilan kohdalla ohi huristeli 2G, jonka rekkari taisi olla tyyliin OHY-XXX.
2g parolassa, harmaa sinisellä teippauksel?? kenehä mahtaa olla oli kyljes dsm tarra:)
Näyttäis olevan Raisiossa Ihalassa toinenkin DSM... Tossa konsan koulun ja ihalantien välissä omakotitalon pihalla on 2g hopeanharmaa Eclipse. Tunteeko joku klubilainen omakseen?
QuoteNäyttäis olevan Raisiossa Ihalassa toinenkin DSM... Tossa konsan koulun ja ihalantien välissä omakotitalon pihalla on 2g hopeanharmaa Eclipse. Tunteeko joku klubilainen omakseen? Jeps, minähän se olen. Näin muuten just ikkunasta ku menit ohi.
QuoteQuoteNäyttäis olevan Raisiossa Ihalassa toinenkin DSM... Tossa konsan koulun ja ihalantien välissä omakotitalon pihalla on 2g hopeanharmaa Eclipse. Tunteeko joku klubilainen omakseen? Jeps, minähän se olen. Näin muuten just ikkunasta ku menit ohi.Onhan täällä kolmaskin .
QuoteQuoteQuoteNäyttäis olevan Raisiossa Ihalassa toinenkin DSM... Tossa konsan koulun ja ihalantien välissä omakotitalon pihalla on 2g hopeanharmaa Eclipse. Tunteeko joku klubilainen omakseen? Jeps, minähän se olen. Näin muuten just ikkunasta ku menit ohi.Onhan täällä kolmaskin .Ihanko ihalassa myös? Muistin et ois ollu keskustassa..