QuoteTänään klo. 17.30 ajoi tumman lila 2g eclipse vastaan turussa härkämäessä.. Ajelin talonilla vastaan.Tarkemmin kuvia katsottua tais olla toi savelin vanha / nykyinen?!? eclipse kyseessä. Tilanne kavi vähän nopeesti (eihän näillä hiljaa ajeta ) mut ainakin saman värinen 2g oli kyseessä.
Tänään klo. 17.30 ajoi tumman lila 2g eclipse vastaan turussa härkämäessä.. Ajelin talonilla vastaan.
Tomi bongattu perjantaina joskus vähän yli kahden paikkeilla Raision ja Maskun välissä,, kääntyi sitten ekoista Maskun valoista pois..Kyllä sen agressiivisen ajotavan helposti huomasi
Tänään aamulla kymmenen jälkeen näin Turussa Tampereentiellä laitetun 1g:n missä taisi olla päävärinä oranssi ja musta. Auto oli niin laitettu, että piti oikein pitkään katsoa, että konepellissä on tunnistusmöykky. Morjestin, mutta en tiedä huomasiko. -T
Bongattu tänää puna,oranssi?/musta ecli. Yhdessä mentiin metsälän hollilta oulunkylän AD-varaosaliikkeeseen.. En kehdannu tulla juttelee. Takaspoileri poistettu, Thyyning takapönttö josta lähti mukavat saundit ja oisko vielä jotain isompaa jäähdytintäkin löytynyt ku näytti etupuskuri olevan poissa. Jotain tekstiä takaikkunastakin löyty mutta en muista enää mitä.
Tuon minäkin haluaisin nähdä, joku on joskus sanonu et aika paljon on kuulemma mun auton näköinen. Ite en o koskaan kaveriin törmänny..
QuoteTuon minäkin haluaisin nähdä, joku on joskus sanonu et aika paljon on kuulemma mun auton näköinen. Ite en o koskaan kaveriin törmänny.. Heh, mä kattelinkin sun avataria et oisitko se sinä mut hiukka erillaiset vanteet.. Tosin en tiedä onko sulla joka päivälle omat "viikonpäivä" vanteet. Tästä kyseisestä autosta siis löyty kromin(?) väriset suuret vanteet (19-20") ja silmiin myös pisti kuppipenkit. Korinmerkit oli myös revitty pois.
tervis tais tulla tänään vierelle siinä itäharjun prisman lähettyvillä
Turussa eilen bongattu se rh-autossa myynnissä ollut musta gs-t Seurailin sitä hetken ympäri keskustaa siinä ennen ilta kahdeksaa..
Oulussa bongattua:-Tiistaina 9.10. n. klo 16 punainen 2G Eclipse erikoisvanteilla menossa Värtön kohdalla moottoritietä etelään.-Keskiviikkona 10.10. n. klo 16 sininen 2G Eclipse menossa Laanilan kohdalla moottoritietä pohjoiseen. 8-)
Tänään Tampereella n. kello 18 Takon parkkiksella oli hopeinen 2g eclipse gs TOI-348. Päällisin puolin todella edustavassa orkkiskunnossa, joskin vanteet oli vaihdettu.