Tänään jossain Heinolan pohjoispuolella 4-tiellä ajoi punainen 1g etelää kohti klo. 14.55, huomasin viimetipassa, kun ei ole vielä silmä kunnolla harjautunut , molemmat moikkas. Ite olin just palaamassa Eclin haku matkalta.
Eilen (9.7-06) tuli 4-tietä etelää kohti pyhäjärven kohdilla n.klo. 19.50 punainen 1g. Huomasin liian myöhään enkä kerennyt nostaan lapasta.
QuoteTänään jossain Heinolan pohjoispuolella 4-tiellä ajoi punainen 1g etelää kohti klo. 14.55, huomasin viimetipassa, kun ei ole vielä silmä kunnolla harjautunut , molemmat moikkas. Ite olin just palaamassa Eclin haku matkalta.Jeps. Minähän se siellä 4-tiellä ajelin Vantaalle cruisingeihin. Sulla punainen 1g jossa kyljissä teippaukset jos oikein näin.
QuoteEilen (9.7-06) tuli 4-tietä etelää kohti pyhäjärven kohdilla n.klo. 19.50 punainen 1g. Huomasin liian myöhään enkä kerennyt nostaan lapasta. No minähän se olin muijan kans lapista tulossa silloin. Vilkautin valoja by the way
QuoteQuoteTänään jossain Heinolan pohjoispuolella 4-tiellä ajoi punainen 1g etelää kohti klo. 14.55, huomasin viimetipassa, kun ei ole vielä silmä kunnolla harjautunut , molemmat moikkas. Ite olin just palaamassa Eclin haku matkalta.Jeps. Minähän se siellä 4-tiellä ajelin Vantaalle cruisingeihin. Sulla punainen 1g jossa kyljissä teippaukset jos oikein näin. Joo, oli rumat teipit, ei oo enää.Minkäslainen takasiipi sulla on siinä autossa? Vai näinkö harhoja peilistä...
Siilinjärven Radantauksen kohdalla tuli vastaan tummanvihreä 1G. Olisiko se alapitkällä majaileva ecli, nimimerkkiä en muista... Käden kuva jäi omaan autoon tuulilasiin mutta vastapuolelta ei käsi heilahtanut
Jyväskylässä Bilteman kohdilla musta 1G tuli vastaan ja moikkas. selvä klubilainen
Vartti sitten Tuusulantien alkupäässä punainen 1G kääntymässä Keravalle päin. Moikkasin, mutta ei tullut vastausta.
http://www.radalle.com/galleria/?cmd=kuva&sarja=192&kuva_nro=22 <-- klubin tarra näkyis ikkunassa kai? Ketähän on kyseessä kun ilman puskuria vedättää
Quotehttp://www.radalle.com/galleria/?cmd=kuva&sarja=192&kuva_nro=22 <-- klubin tarra näkyis ikkunassa kai? Ketähän on kyseessä kun ilman puskuria vedättää oo saiche jäin kiinni..
Kiasman nurkilla oli vielä päiväsaikaan parkissa punainen 1G, jossa oli tummennetut takavalot.