Oulussa torstaina 21.6 n.14.40 Oulunsalon shellillä oli punainen 2g ja laitettu sellainen. Hieno peli. Oliko HX:n auto?
grrr.... olin just kaupassa keravan prismassa ja parkissa oli 3g harmaa eclipse, jäin siihen odottelemaan mut kuski livahti jotenkin autoonsa huomaamatta ja pakeni paikalta.... joku klubilainen asialla??? oma auto oli yhden ruudun pässä ja seisoin klubin paita päällä siin vieres.... tunnustuksia?
Onko täällä raisio\ turku\ naantali lähistöllä paljon muitakin klubilaisia ja millasia kärryjä?? Ei oikee ketä vaan viiti lähtee hihasta nykimään ku just jos on niitä "vain jonkun auton omistajia" kun barracuda tossa sano ni niitä ei vältsist kiinnosta rupee jutusteleen niitä näitä..? Vaan kai kaikki DSM:män omistajat ovat ylpeitä kärrystään!!
QuoteOnko täällä raisio\ turku\ naantali lähistöllä paljon muitakin klubilaisia ja millasia kärryjä?? Ei oikee ketä vaan viiti lähtee hihasta nykimään ku just jos on niitä "vain jonkun auton omistajia" kun barracuda tossa sano ni niitä ei vältsist kiinnosta rupee jutusteleen niitä näitä..? Vaan kai kaikki DSM:män omistajat ovat ylpeitä kärrystään!! Mä asun Raisiossa ja liikuskelen punasella 2g Eclillä
QuoteQuoteOnko täällä raisio\ turku\ naantali lähistöllä paljon muitakin klubilaisia ja millasia kärryjä?? Ei oikee ketä vaan viiti lähtee hihasta nykimään ku just jos on niitä "vain jonkun auton omistajia" kun barracuda tossa sano ni niitä ei vältsist kiinnosta rupee jutusteleen niitä näitä..? Vaan kai kaikki DSM:män omistajat ovat ylpeitä kärrystään!! Mä asun Raisiossa ja liikuskelen punasella 2g Eclillä Ite myös raisiosta ja tällänen 1g oranssi- musta talon alla..
Tänään noin klo. 16.30 tuli valkoinen 1g vastaan, välillä Revonlahti-Liminka. Oli menossa pohjoiseen päin. Ite olin sitikalla liikenteesssä.