Ja viskon takia pojat ja tytöt muistetaan ettei käytetä käsijarrua liukkailla tai palaa kiinni.
Mullakin GSX-Epilepsia joka päiväisessä ajossa. On se neliveto poikaa ja kun vielä on tuo viscoperäkin niin aika hyvin vetää luisua.
No tässä on taas pitkästä aikaa Laserilla päästelty ja oikein nastarenkaatkin sain alle pahimman lumimyräkän alkajaisiksi. Hyvinhän se AWD etenee ja pääse valoista liikkeelle mut pitää muistaa että joka autossa on jo nelipyöräjarrut eli ei se sen paremmin pysähdy. Samoin tuo käytös on opetelteva. Joskus alkaa etuvedon tavoin puskea vaikka koittaa kaasulla saada poikittain.
talvi koitetaan mitsulla pärjätä. ei mikään talviauto ole.jos yli 25 pakkasta ei lähde käyntiin ilman webaa.lasit aina jäässä vaikka auto muuten lämmin.alusta tönkissä lumesta ja kylmyydestä.yli 35 pakkasta tehostimet menee mykäksi.kakkos autona 360tkm ajettu bensa automaatti carinaEei tartte edes roikkaa kun mitsu on jo tippunu pelistä.mutta harraste autohan tuo on, eli myöhästä itkeä ku on paska housussa.
QuoteMullakin GSX-Epilepsia joka päiväisessä ajossa. On se neliveto poikaa ja kun vielä on tuo viscoperäkin niin aika hyvin vetää luisua.Itellä on hyvät talvirenkaat ja tietokone ohjaa ABS / AEM / ASR / EBD / EDL / TS / BAS. Ei tarvitse mennä luisussa vaan mennään nätisti, ja jos nyt sitten sattuisi menemään penkkaan niin löytyy kuusi turvatyynyä ettei sattuis niin paljoa.Mitäs turvavarusteita siitä GS-X:stä löytyy? Onhan se neliveto poikaa, ainakin jos laskee kuinka monta evoa ja muuta nelikkoa joka vuosi mällätään mettään. Kun ajetaan asenteella "mulla on neliveto, ei voi lähtee lapasesta" 8-)