Jep, sorvissa lähti minultakin, ei sorvattu paljon kun poistin tasap.kepit ja tulee alumiinisia hihnapyöriä. En näe järkeä maksaa uudesta kevyestä. Laittaa nekin rahat olennaiseen. jos nokkia vapariin etsitte niin Us-parts myy Catcamsin keppejä, siellä on töissä vielä henkilö kenellä kokemusta 4G63:sta. Itse hylkäsin toistaiseksi uudet nokat ja päädyin sorvauttaa venttiilien lautasen/varren kaaren pienempään R:ään sekä muotoilin kanavia ja palotilaa. Varsinkin istukan sovitus kanavaan huono; pykälää
Nostetaanpas/lainataanpas vanhaa topiccia sellaiseen pieneen kyssäriin että kuinkas monta hepokattia 1gen GS:stä sitten oikeasti löytyykään? Itse aluksi käsitin että olisi 150hp, mutta sitten vilkaisin tuota malliopasta ja siellä kerrottiinkin tehojen määräksi 135hp... Kumpi kampi?
QuoteNostetaanpas/lainataanpas vanhaa topiccia sellaiseen pieneen kyssäriin että kuinkas monta hepokattia 1gen GS:stä sitten oikeasti löytyykään? Itse aluksi käsitin että olisi 150hp, mutta sitten vilkaisin tuota malliopasta ja siellä kerrottiinkin tehojen määräksi 135hp... Kumpi kampi?Usdm 135hp, edm 150. (kuten mallioppaasta löytyy)
QuoteQuoteNostetaanpas/lainataanpas vanhaa topiccia sellaiseen pieneen kyssäriin että kuinkas monta hepokattia 1gen GS:stä sitten oikeasti löytyykään? Itse aluksi käsitin että olisi 150hp, mutta sitten vilkaisin tuota malliopasta ja siellä kerrottiinkin tehojen määräksi 135hp... Kumpi kampi?Usdm 135hp, edm 150. (kuten mallioppaasta löytyy)Thänks, enpäs puusilmänä osannut yhtään kattoa että mallioppaassa oli vielä tuo kolmaskin mallivaihtoehto. Menee kyllä ja rankasti ohi alkuperäisen aiheen, mutta onkos suomessa olevat mallit sitten järestäen noita edm malleja? Ja jos ei, niin mistä on helpoin erottaa nämä mallit toisistaan? Hitto että polttelisi ostaa Eclipse ja semmonenhan tässä kuukauden sisään tarkoitus olisi laittaa. Tai on jo semmonen kuume että pakkohan semmonen on alle saada