Mut se siitä etuvedosta. Toinen asia mikä pitää ottaa huomioon on se, että 200HP vapari käyttäytyy erilailla kuin 200HP ahdettu. Turbokoneisessa on vääntöalue paljon laakeampi, vapari korkeammalla viriasteella on paljon herkempi kierroksille = vaikeampi ajaa.
Vaparissa sitä vääntöä kun ei paljon tuon 200Nm yli saa muuten kuin tilavuutta kasvattamalla ja sit kärsii yläkierrosten kestossa.
No joo, toi Almera on esitelty GTI-lehdessäkin. Suora lainaus: "Auto ei nykyisellään todellakaan sovellu kokemattomalle kuskille. Se on oikeasti hankala ajaa luonteikkaan moottorinsa sekä jäykän ja jyrkästi ottavan kytkimensä ansiosta."Tuossa tiivistyy aika hyvin mitä aikaisemmin yritin sanoa.
Kauanko kesti jotta etsit tuon gti lehden arkistoista ja luit tuon artikkelin lävitse 8-)
Mitähän eroo noilla hks:n 264 ja 272 nokilla on ??
Juu no kiitti.. Oiskohan missään samaa vaparikoneelle
Nii joo ja mistä prrrkeleestä mä tiiän onko toi ecli 6 vai 7 pulttinen???
Kiits.. Ja sit viel ett onkohan noi sbr:ssä myytävät vauhtipyörät taas niihin turboihin?
eli tää vois olla ihan hyvä..?http://www.slowboyracing.com/more.php?id=1967&mods=21-2449
No pitäisi sopia suoraan ilman mitään kummallisuuksia. Tietty kandee sitten se kytkin/paine-asetelma myös 8-)
No jos viittiit niin kyl miitissä sit kumarran sulle