Kannen täydellinen työstäminen on hyvä tehdä, eli kaikki vain työstetteväksi mitä vain voi kannesta tehdä paremmin.Jos tuota vaparia haluaa 200hp asti päästä niin saa melko radikaalia thyynausta tehdä, ja voisin melkein sanoa, jos ei joku tuttu tee ilmasiksi, niin tulee se 50hp lisää maksamaan monia tuhansia euroja... Kalleimmat lienevät uusi moottorinohjausyksikkö sekä tuo kannen työstäminen.
hetkonen...valaiskaa hölmöä ja kertokaa mitä toi destroke kit oikein meinaa? :-?
mikä tämän kyseisen toimenpiteen hyöty on?
destroke kittiin sitten tarvitaan 4g64 lohko.Tee 2.4 kone 16v kannella niin voit päästä tavoitteesi
Aivan mutta mikään noista halvoista kiteistä ei sovellu vaparikäyttöön kun puristukset on liian pienet.
Ja tulipa tuossa mieleen että joku viisas joskus väitti että 250 hepoa etuvedolla on normiliikenteessä viel suht toimiva paketti sen jälkeen rupee jo tehojen hyötykin häviämään kuminkatkuna ilmaan..Korjatkaa jos p askapuhetta.
Kyl mä vetäisin sen rajan (ainakin vakio FWD-Eclin alustalla) jo 200HP... Mitäs tähän sanoo Psy-J? Eikös siinä vehkeessä ole about se 200HP ja etuveto. Saako enää pitoa?Ei etuvetoisestakaan tarvi pitovaikeuksien vuoksi luopua, saahan siihen perään lukon. Tai sit tekee sen equal-lenght-driveshafts-modin. Vakiona kun vetarit on erimittaiset niin lyö se toinen aina helpommin tyhjää. Rahaa saa tosin näihinkin molempiin hukattua suht paljon.
Kyl mä vetäisin sen rajan (ainakin vakio FWD-Eclin alustalla) jo 200HP... Mitäs tähän sanoo Psy-J? Eikös siinä vehkeessä ole about se 200HP ja etuveto. Saako enää pitoa?