Heti ekana tuli mieleen, miksi ihmeessä olet roudannut konevikaisen yksilön jenkeistä? Siellä kun on niitä toimiviakin vaikka kuinka paljon tarjolla...
-Mistäs kannattas osia koneeseen kysellä??
Riippuu mitä osia metsästät? Mutta lyhyesti sen verran, että suomesta ihan turha ostaa yhtään mitään jos ei halua maksaa riistohinnoista, koska lähes kaikki maksaa jopa 10x enempi kuin esim. jenkeissä. Perushuolto-osia nyt saa siedettävillä hinnoilla tarvikeliikkeistä.
Jenkeistä kannattaa kaikki vähänkin kummosemmat osat tilata. Siellä noita lafkoja on joka kulman takana. Ja meidän klubin jäsenet on esim. tilanneet meidän järjestämässä kimppatilauksessa slowboyracing:stä. Joten jos kiinnostaa niin ehdotusta vain niin voidaan taas järjestää uutta tilausta.
-Puhaltimelle huoltoa??
Millehän puhaltimelle? Ja mitähän huoltoa? Varmasti jokaikinen normaali autokorjaamo osaa kunnostaa flektit tai sisätilanlämppärit.
Jos taas turbosta kyse, niin aika turha mielestäni huollattaa, ainakaan suomen hinnoilla. Uutta vain kehiin, ja myyt vanhan riistohinnalla.
Katti puuttuu, minkäs moinen kandeis laittaa??(itse tehty putkisto)
Ihan joku perus ns.hiflow katti esim. magnaflow:lta. Jenkeistä saa n. 35$ hintaan, suomesta kait halvimmillaan jotain 80-100e
-Mahtasko mitsun maahantuoja olla innokas kirjottamaan vastaavuus todistuksen jarruista?? (vtt:tä ilmeisesti sais päästöt ni ei tarvis koko vt. hommata)
Et saa maahantuojalta mitään. Mutta en usko edes että sun tarvitsee mitään sen kummempia kun kyse 97 vuosimallista. Jos jostain päin autoa löytyy vielä joku jenkkien tarra päästöistä tjmsp, niin luultavasti tarvitse niitäkään. Turha tuosta teikäläisen vielä stressata. Auto kasaan ja konttorille rekisteröimään.
-Saako jarru osia perus varaosaliikkeistä??
Perusosia kuten paloja ja tiivisteitä pitäisi löytyä. Levyjä ei tainnut löytyä ns. tarvikeosina. Vaan joko suoraan mitsulta, tai sitten jotain kalliimpaa aftermarkkettia.(jotka nekin suomessa maksavat liikaa)