Kannattaako hollannista tuoda ecli? Tarkoitus olisi ostaa purkuun ja osat myyntiin. Kannattaako metsästää jotain parempaa mallia vai riittääkö ihan perus GS malli? Tavoite olisi vuoden sisällä tuoda sieltä jonkinlainen auto. Kaveri kiertää hollantia ja töiden lomassa katselee talojen takapihoja. Sitten kuva autosta ja sähköposti kulkee. Ei tarvitse itse matkustella kun ei ole tuota kielipäätäkään.....
Kappas vaan... :oOlen täysin hylännyt nettiauton koska sieltä ei ole koskaan löytynyt sitä mitä olen halunnut mutta tuo alkoi kiinnostamaan... Pikaisesti katsottuna kahden kuvan perusteella ihan siistin näköinen auto. Odotan tosin vielä niitä halpoja hollannin autoja. Joku pikkuisen kolhaistu alle tonnin auto olisi hyvä purkuun. Ei millään pysty hajottamaan siistiä ja toimivaa autoa...
Saisin sieltä vaikka valmiiksi puretun auton. Kuljetus ei olisi ongelma vaan se että löytäisi sopivan auton eli hyvän ja halvan. Ajamalla olisi helpoin tuoda mutta tulee myös rahtina ja suhteilla halvalla.... Tarkoitus olisi kyllä käydä katsomassa tuota nettiauton ecliä.
(ilman etu"spoileria" )
Irtoaahan Suomestakin purkuun Eclipse alle kahdella tonnilla. http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=828743&idMaalailemaan tietysti joutuu, kun on erivärinen auto, mutta toisaalta ei tule rahteja ja auton varmaan saa haettua vaikka samantien.
Mikä siin nyt niin kauheest muka surettaa jos ehjän auton pistää osiksi, autojahan ne vain on
Hinta olisi tippunut mutta silti mietityttää. Olisi talli jossa voi auton purkaa ja säilöä osat. Mutta saanko omat pois jos osina myyn? Voittoa ei tarvitse tulla. Kunhan saisin itse mitä tarvitsen ja muut saavat varaosia edullisesti.