Jos ruoste oikeasti vituttaa niin kanattaa ostaa vaikka Porsche 944, ei ruostu vaikka kuinka yrittaa
Helmat kerää aika hyvin kaikkea paskaa sisällensä ja sitä pääsee sen takia myös sinne koteloon. Sisällä on kummallakin puolella luukut jotka saa pultit aukasemal auki ja sieltä pääsee katsomaan.
Ei noi 1g:t kylla ole mitenkaan maailman parhaiten ruostettakestavia autoja, mutta pieksee vanhat Preludet ja varmaan ton Fordinkin, kuten muut jo mainitsivatkin.
Kerran 944 Possulla talvella ajaneena oon sitä mieltä että vaikka kori kestäis vetypommin, kannattaa pitää se takapotku siellä tallissa kesäkelejä odottamassa...
QuoteHelmat kerää aika hyvin kaikkea paskaa sisällensä ja sitä pääsee sen takia myös sinne koteloon. Sisällä on kummallakin puolella luukut jotka saa pultit aukasemal auki ja sieltä pääsee katsomaan. Voisikohan tästä saada jonkun valokuvan ja mahdollisesti myös tietoa että minkä kokoisella avaimella ne pultit oikein aukeaa?