Kannatasko hommata erilainen pönttö, ainaki omaan silmään näyttää vähän hölmöltä. Muuten on kyl ihan fiksun näkönen kampe Ai niin ja tuo takavalojen välissä oleva pätkä kannattas maalata ehkä korinväriin
Eteen tuli vaihdettua uudet jarrupalat, kun katsuri sanoi, että ne on loppu. Noh, ei ne nyt loppu olleet lähelläkään, mutta nyt on sit uudet. Uudet levyt muuten sais Fixukselta päivässä hintaan 120 euroa. En vain raaskinut, kun ei se teho siitä parane. Tekisi mieli vaihtaa Evo 3:n jarrut, mutta maksaa maksaa...
QuoteEteen tuli vaihdettua uudet jarrupalat, kun katsuri sanoi, että ne on loppu. Noh, ei ne nyt loppu olleet lähelläkään, mutta nyt on sit uudet. Uudet levyt muuten sais Fixukselta päivässä hintaan 120 euroa. En vain raaskinut, kun ei se teho siitä parane. Tekisi mieli vaihtaa Evo 3:n jarrut, mutta maksaa maksaa...Makso satulat ja palat 70e levyt vielä jostain. Ainoo vaan et tarttee porata uus jako levyyn, ellei se ole sitte sama ku jossain gdi galluissa esim..
Muakin huvittaa, että kaikki nillittää täällä vuorollaan mitä autoon pitäisi tehdä ja mitä ei pitäisi tehdä.
Muakin huvittaa, että kaikki nillittää täällä vuorollaan mitä autoon pitäisi tehdä ja mitä ei pitäisi tehdä. Mitä Uiton autoon tulee, niin Uitto sai Evon jarrusatulat ja palat pirun hyvään hintaan. Hieno homma. Edessä on kuitenkin vielä levyjen osto, eivätkä ne tule maksamaan niin vähän kuin Eclin tarvikelevyt ja asennukseen liittyvä kikkailu. Toiseksi, Uitolla on Evo konversio tehtynä, eli siinä on 4x115,3, mikä Evoissakin on. Lopullisen hinnan näkee sitten kun ne jarrut on paikoillaan.ajamaan talvisin.
Hieman huvittaa, että on varaa tunkea tuhansia euroja korisarjaan maalaukseen ja vanteisiin yms. Mutta sitten kun on kyse oikeasti järkevästä asiasta eli jarruista niin aletaan pihistelemään. Jos jossain asiassa ei kannata pihistellä on se alusta/renkaat/jarrut. Lähes vakiotehoilla se eclipse pysähtyy varmasti tarvittavan hyvin ihan vakiojarruilla jos ovat vain kunnossa. Ja tietysti mitä ärhäkämmät jarrut on, ei se ikinä pahasta ole.Noh kukin omalla tavallaan 8-)
Samalla tietty huolto jarruille, eli kumit ja tiivisteet vaihtoon.
QuoteSamalla tietty huolto jarruille, eli kumit ja tiivisteet vaihtoon.Mistähän nuot saa? Btw, tiedätkö tuleeko siinä camskillsin setissä myös se ns. asennussarja, eli ne metalliset klipsit, joilla jarrupalat on kiinni? Ne on kyllä tuossa kiinni, muttei ole niin hehkeässä kunnossa.