Eilen auto oli huollossa Rinta-Joupilla. Laitettiin uudet takaluukun pumput, vaihdettiin vaihteistoöljyt, uusittiin starttimoottori ja vaihdettiin takapuskurin muovikuori (ostettu käytettynä Ancalta). Töineen ja kaikkine osineen yhteensä 520 euroa. Halpaa ku saippua.-T
Niin, vastataan nyt kaikille, että myyn vanhan puskurin mielelläni jaloista pyörimästä. Viiskymppiä tai paras tarjous.-TPs. Vain nouto!
QuoteNiin, vastataan nyt kaikille, että myyn vanhan puskurin mielelläni jaloista pyörimästä. Viiskymppiä tai paras tarjous.-TPs. Vain nouto! Myyty Tervikselle.-T
Pieniä kauhun hetkiä tosin koin kun syttyin "check engine"-valo. Onneksi se oli vain IM-mittarin johto joka oli huonosti kiinni.
Itse taas hämmästelen jos CE-valo ei syty sen minuutin kuluttua käynnistyksen jälkeen
Vaihdoin tuohon ilmanmäärämittarin perään kuvan mukaisen kirkkaan putken. Alkuperäinenhän on kuminen härpäke, jonka sisäpinta on täynnä joustomutkia ja taitteita. Piti ottaa alkuperäisestä pieni pala, että sain ilmanmäärämittarin takaisin kiinni uuteen putkeen, sillä kiinnityskohta on ovaali kun muut ovat pyöreitä. Tuo vapaavirtaussuodatinhan oli mulla jo ennestään, joten kokonaisuudessa tästä oli vain ulkonäöllistä hyötyä.