Vähän olen miettinyt, kannattaisiko se jäähdytysvesi jättää kytkemättä, kun en ole varma jäähdyttääkö se enemmän kun lämmittää. Otetaan vastaan mielipiteitä hyvillä perusteluilla 8-)
QuoteVähän olen miettinyt, kannattaisiko se jäähdytysvesi jättää kytkemättä, kun en ole varma jäähdyttääkö se enemmän kun lämmittää. Otetaan vastaan mielipiteitä hyvillä perusteluilla 8-)Se 1g:n koteloon tuleva vesi ei ole jäähdytystä varten, vaan se on sitä fiav:ia varten.
Japan moottorituonnista kannattais ehkä kysellä 1g kantta ja muita kilkkeitä.....
Katukäytössä pienemmät kanavat voi toimia paremmin koska ilman virtausnopeus ja seoksen pyörteily saadaan paremmaksi. Turbossa se ilma vaan painetaan sinne sylinteriin niin imupuolen kanavien muotoilu ei ole ihan niin tarkkaa. Tietysti mitä paremmin se virtaa vaparina sitä enemmän ahdettunakin, mutta suurilla tehoilla pitää sit olla kanavalla kokoa!Ei todellakaan kannata sen takia 1g kantta vaihtaa. Toivittavasti säädöillä nyt löytys joku tusinan verran ainakin lisää. Pidetään peukkuja. Imusarjan vaihto vois vaikuttaa huomattavasti jos "imukaulat" olis oikein laskemalla tehty. 200 hv Koneesta ei ole edes lopullinen raja 2.0 16v koneelle.Kierroksia lisää... 8-)
Riittäisikö jo 120 kilowattiin, 130:een olisin tyytyväinen.
QuoteRiittäisikö jo 120 kilowattiin, 130:een olisin tyytyväinen.Voi voi sen tähden... Juur kurvailin kotiin uudella murulla. Hellästi tietenkin kun on vaan 245kW 8-)
Tosiaan. Megasquirt kakkonen tuli pienten vaikeuksien jälkeen. Se saa nyt toistaiseksi odottaa kun autokin lähtee Uitolle käsittelyyn. Keväällä laitetaan sitten mega kiinni ja auto viedään taas kerran säätöön kunhan perusasetukset saadaan kuntoon.