Auto tuli vihdoin huollosta. Hintaa tuli 560 euroa. Teki ihan sairaasti mieli polkea, mut ajelin iisisti et nokat tulee ajettua sisään. Puristuksissa ei ollut kuulemma mitään vikaa. Sain oheisen lapun mukaan, mutta en kyl osaa sanoa siitä mitään suuntaan tai toiseen.
Mulla jäi se erottelu autoon, mutta yritän muistaa laittaa sen tänne. Sen verran olin katsovinani, että jakopään purku ja kasaus oli 240 ja muistaakseni saman verran nokkien vaihto. Loppu oli varmaan se puristusmittaus. Ja tunti makso muistaakseni 60 euroa. Mutta joo, en todellakaan ole tyytyväinen siihen, että koko hommaan meni lopulta 2,5 viikkoa ja sitä ei näy hinnassa missään.Nyt sitten vaan uutta pakosarjaa ja kattia vaihtamaan.
Joo, en suosittele firmaa ja ajattelin jatkossa etsiä paremman.
Ensi kokemukset nyt kun autoa on jo vähän sisäänajettu, niin voisin sanoa että erikoista. Auto pitää ihan eri ääntä ja kun oikein antaa lämää niin koko vehje tärisee aivan eri tavalla kuin ennen. Tehoa on kyllä tullut ihan mukavasti yläkierroksille. Ihan alhaalla, tyhjäkäyntilukemissa, on taas vähän pientä ponnettomuutta. Voisi olla, että säädettävät nokkapyörät olis tässä kohtaa paikallaan. En vieläkään uskalla lähetellä kunnolla, mutta nämä kokemukset tosiaan yhden polkasun perusteella. Mutta tehot menee mittaukseen vasta kuin putkisto on laitettu loppuun.
Koskas käyt nämä tehot mittaamassa? Kiinnostaa vaan tietää auttoiko nämä viritykset mitään.
Yksi asia tuli mieleen. Ei se nokkien tuoma teho nyt autoa ala ravistaan. Ettei nyt olis ryssitty samalla tasapainoakselia väärään asentoon kun jakopää on ollut auki ?
Uus katalysaattori saatiin eilen Uiton kanssa paikalleen. Yritin tänään päästä dynoon, mutta Sporttiauto Naantalissa ilmoitti ettei tänään ehdi ja Häkkinen oli lomilla ens viikkoon. Jos joku tietää Turusta tai läheltä hyvän dynon niin vois ilmoittaa asap.