Kylhän sieltä matalaa tuntu tuuppaavan videon mukaan, tuli täs melkein mieleen et pitäisköhän se itekin taas vaihteeks iskee joku subbari autoon, et vallottais taas takakontin "hyötykäyttöön" Mut jaah... taitaa jäädä nyt tekemättä kun rahaahan se vaatii ja tarttee tota tilaakin tällä hetkel muuhun käyttöön
On kait sulla kunnon erkkasarjat autossa, ettei pelkkää jumpetta?
Ei kai se poistettu tukipalkki nyt ole korvattu pelkästään nuilla muutamalla "hitsatulla" kulmaraudan pätkällä? Voipi olla tosi kolariturvallinen laitos nykyään.Iän myötä oppinut miettimään myös turvallisuutta eikä pelkkiä humppakoneita.. Niin.. on nykyisessä kulkineessani soittimet ja olen myös aikoinaan omistanut samanlaisen Clipsen kuin sinulla
Jos minä miettisin kolariturvallisuutta ei autona olis mitsubishi eclipse 1g -92 auton rakentelu vielä kesken joten mahdollisia sivutukia vielä kerkee asentaa
QuoteJos minä miettisin kolariturvallisuutta ei autona olis mitsubishi eclipse 1g -92 auton rakentelu vielä kesken joten mahdollisia sivutukia vielä kerkee asentaa 1gen. Eclipsehän on kolari -turvallisempi kärry kuin monet muut samanmalliset matalat kikottimet, johtuneeko siitä että on suunniteltu tuolla isonveden takana.Tuolla sivuttais palkilla on muutakin merkitystä kuin turvallisuus, se muunmuassa tukee koria vääntymästä ja turhaan "elämästä".Anteeksi kritiikki, mutta oisin itse vieläkin tehnyt tuon asennuksen hieman erillailla.
Hyvältä toi takalasi näyttää! Kytke se jarruvaloihin