Onneksi olkoon !!Oli varmaan hieno tunne
On muuten pirun komean näköinen toi sun konepelti maalaus! Ite en mikään hirvee "heppa fanaatikko" ole mut toi kyllä sopii ku nyrkki silmään!! Järkyttävän komea..
Näyttää muuten ihan mun autolta pari kuukautta sitten..
QuoteNäyttää muuten ihan mun autolta pari kuukautta sitten.. Ei oo kivaa uniikin tahoin tosta.. noh sisältä sitte ja kyltoi sitte muuttuu tosta viel.. mut siltikin tahon joskus nähä sun autos
Ompas painavaa maalia tossa takasiivessä.. Millaisia värejä muuten olet suunnitellut? (aattelin vaan et ei tulis kahta samanlaista liikenteeseen.. )
QuoteOmpas painavaa maalia tossa takasiivessä.. Millaisia värejä muuten olet suunnitellut? (aattelin vaan et ei tulis kahta samanlaista liikenteeseen.. )Ihan tarkotuksella vedin noi valumat tohon, sai tulla reilusti tota folleriä, että saa muutaman kohan tasaseksi. ja hyvä siitä tuliki sitte vissiinki. Tossa ehtoolla vielä hioin 800 vesihiomapaperilla koko auton läpitte ja aika hyvältä näyttää. muutamaan kohtaan ruiskukittiä vielä ja hiontaa ja vielä kerros filleriä ja hionta niin sitte ois yli vedettävissä..Värit saa sitte itse kukin selville kun on valmis