http://mitsubishi.1g.fi/kuvat/Eclipse/Lissu.jpgHellan sumarit ja lisäpitkät hyppäs keulalle ja entiset lähti maatakiertävlle radalle ( lue kaapin pohjalle ). Ai että rupesi muuten pimeällä näkemään eri kivasti verrattuna alkuperäisiin
Morjens!Ymmärsinköhän siis että oikein, että sulla ois noi entiset lisäpitkät kaapin pohjalla?Mulla on itellä vänkärinpuoleinen paskana.Oisitko innostunu myymään?
QuoteMorjens!Ymmärsinköhän siis että oikein, että sulla ois noi entiset lisäpitkät kaapin pohjalla?Mulla on itellä vänkärinpuoleinen paskana.Oisitko innostunu myymään?KLIK tommoset löytyy kaapin pohjalta ylimääräisenä. Polttimot paikoillaan, toimivat ainakin vielä ennen kuin irroitin lamput. Alkuperäiset kiinnike raudatkin löytyy tallilta. Tarjouksia otetaan vastaan
Tarjoan siitä vänkärinpuoleisesta valosta 30euroo ilman rautoja ja maksan tietenki postikulut Ouluun. Mitäpä sanot?
Cobran -40mm jouset tuli vaihdettua alle.Nyt alkaa taas näyttää autolta
Tuli mielenkiinnosta käytettyä auto vaakassa. 1350kg näytti. Autossa tällöin täysi tankki bensaa ja ylimääräisenä painona subbarikotelo, vahvistin, konkka ja jotain pientä nippeliä muutaman kilon edestä. Itse en ollut kyydissä.