Autoon on tehty kaikenlaista pientä "huoltoa". Tein autoon iskaritestin, pyöränkulmien tarkastuksen, nivelten ja puslien tarkastuksen. Kaikki ok. Myös jarrut toimivat niinkuin pitikin. Asentelin autoon 10-ledisen seosmittarin. Asennus oli helppo homma. Mittarin perussäätö pitää vielä tehdä kun jaksaa/ehtii. Mittari näyttää nyt vielä mitä sattuu. Tarkistin myös ecun konkat ja kunnossa olivat. Mutta myös yksi vika on ilmestynyt autoon. Vänkärin puolen automaattivyö on pari kertaa pysähtynyt puoleen väliin ovea avatessa. :-? Kun oven laittaa kiinni niin vyö kiristyy normaalisti. Tuskimpa haittaa ajelua mutta pitää tutkia joskus mahdollista vikaa... Takapenkki menee pestäväksi. Kylmälaukku kaatui ja sisällä ollut avonainen maitopurkki tyhjeni penkille. Pääsi muutama ärräpää kun huomasin...
Huono onni jatkuu. Viikonloppuna auton ohjaus alkoi täristämään. Nostin sitten tuossa pihassa tunkilla hieman oikeaa etukulmaa ylös ja huomasin vetarinkummin olevan aivan poikki. Vaseliinit ovat roiskuneet mäkeen ja sisuskalut loistivat komeasti. Ei jumalau... Työ ei tekemällä lopu. Taitaa tulla hintoihin tuokin... Opiskelijallahan tuota €uroa on taskussa ja paljon..
Vakoilin että imperio on laittanut vastaavan kumin ja kehui sitä. Taitaa herralla olla hieman tuota sormi voimaa enemmän kun meikäläisellä.
QuoteVakoilin että imperio on laittanut vastaavan kumin ja kehui sitä. Taitaa herralla olla hieman tuota sormi voimaa enemmän kun meikäläisellä. Juu eihän se ollut kun venytys ja paikalleen 8-) Asennus kartiota en ostanut. Olikohan minulla siinä kolme vai neljä leveätä nippusidettä millä sai hyvin venytettyä sitä kumia. Sormethan siinä verille olisi muuten mennyt. Mutta paikalleen meni purkamatta murrosta.
Pyörissä ei ole aurausta tai haritusta mutta aion tarkistaa camperit ja casterit. Voisin ottaa siitä pari kuvaakin.