2.Jep ne on lisäpitkät euromalleissa vakiona, ja palaa sillon kun pitkät on päällä.3. Euromalleissa on 93/94 vuosimalleissa tullut korkeudensäätönamiska sisään johtuen eu säännöksistä. Siellä on lampuissa moottorit tähän joita se ohjaa. Säätönappula on kojelaudassa siinä radion alapuolella vakiona.90-92 vuosimallin autoissa ei korkeudesäätöä ole elektronisesti eikä ei ole pakollinen.4.Alle tonnissa tyhjäkäynnin pitäisi olla vakiona, ehkä sulla on perustyhjäkäynti säädetty liian korkealle? Muistaakseni 750rpm on vakio tyhjäkäynti. Siitä kannattaa lähteä, että säätää tuon perustyhjäkäynnin ensin kohdalleen.5.Moottorien kulmissa ei ole eroja 90-94 vuosimallien välillä. Itsellä oli pacesetterin pakosarja vaparissa aikoinaan, ei siinäkään joustohaitaria ollut, vastaava kuin alla:http://www.ebay.com/itm/89-94-ECLIPSE-TALON-LASER-1G-NT-NA-4G63-4-2-1-STAINLESS-STEEL-EXHAUST-HEADER-/231295144239?fits=Model%3AEclipseSuurin osa on euro ja jenkkimalleissa samoin kun ajattelee kokonaiskuvaa jos näitä muutamia poikkeuksia kun ei lasketa.
Mulla on purettavana -94 Euro ecli jossa on se valojen potikka ohjaamossa, eli totta se on !Pakosarjoista sen verran, et kun hinta on n. 50 Eur, laatu on sen mukaista. Turbomalliin eras kiinansarja ei sopinut, vaan otti kanteen kiinni, putkea piti "hieman rutistella" että sai paikalleen.Kevättä ja harratusintoa!
4. Vaihdoin mittariston reed-kytkimen joka kertoo ECU:lle auton ovan liikkeessä, mutta yhä edelleen se ei sitä ymmärrä vaan saattaa laskea tyhjäkäyntikierrokset alle tonniin kun lähestyn risteystä kytkin pohjassa. Eli todennäköisesti vanhakin kytkin oli ehjä ja vika on muualla. Mittariston kontaktit näyttävät hyviltä ja puhtailta. Tätä asiaa selvittelen, mutta jos jollakulla on hyvä vinkki heitettävänä niin otan kopin.