Ja miksei se siun GS-T enää voisi tuolla edustaa? Ei siis sillä, etteikö GS kävisi.
QuoteJa miksei se siun GS-T enää voisi tuolla edustaa? Ei siis sillä, etteikö GS kävisi. Omasta mielestä ainakin kandeis yrittää eri autoja saaha sinne kun viimeksi, itteä ainakin kun autonäyttelyssä käy niin kyllästyttää jos joka vuosi aina samat autot...
vois sinne harkita mennä jos projekti on valmis tohon mennessä. ulkosesti on tulossa helvetin lupaava eclipse runsailla kynäilymaaleilla ja kaksilla väreillä jne. sielun silmin on tulossa kaunis tekele mutta saas nähä käytännössä sitten. tosin eka pitäs saaha rahaa jostain ku tänään sai potkut
mitäs jos on eriväri pinnassa
tarvasjoelta päin urun nurkilta ois tää eclipse, mistäs moinen mieleen tuli?
Sellaista huhua oli liikkeellä, että pitäisi hieman panostaa standin ulkoiseen olemukseen. Joistain isoista bannereista oli jo temen kanssa puhetta, mutta kaikki ehdotukset otetaan mielenkiinnolla vastaan.
Sitten omasta mielestä sinne autojen taakse/sivulle vois ottaa ihmiset mukaan niitä retkituolia ja jonkun pienen retkipöydän, tuli jotenkin hassu olo möllöttää sillä juoksuradalla autojen piilossa Mä ainakin otan sen tuolin
QuoteSitten omasta mielestä sinne autojen taakse/sivulle vois ottaa ihmiset mukaan niitä retkituolia ja jonkun pienen retkipöydän, tuli jotenkin hassu olo möllöttää sillä juoksuradalla autojen piilossa Mä ainakin otan sen tuolin Jep, mutta sinne vähän syrjempään. Suomalaiset kun on niin ujoa kansaa, ettei uskalla tulla tutkimaan autoja jos joku muu siinä vieressä tarkkailee. Tai istuskelee jopa itse autossa. Ja tänä vuonna pitää sitten olla sääntö, ettei autoihin mennä sisälle näyttelyn aikana edes pikaisesti käymään. Naurettavan näköistä jos autot siellä näytillä ja omistajat ravaavat / istuvat auton sisällä.
Siinä on vaan se et mulla ei oo ainakaan toistaseks muita vanteita ens kesäks ku vakiot jotka mulla on tuolla kuvissakin eli siis ei kovin positiivista huomiota herättävät . Ilmotelkaa toki jos siellä on tarvetta. Jos ois edes jotku muut pallot alla siihen mennessä varmuudella ni tulisin kyllä jos vaan mukaan otetaan.
iso dsmclubfinland lippu olisi siisti jos semmosen jostain saisi.