Toplinen männät sisällä, sisuskaluiltaan aika lailla vakio. Ja muuten, sinulta sillon ostin tohon mitsuun varten evo III ahtimen ja pakosarjan jälkikäteen
Quote from: Thecob on August 19, 2011, 20:40:28 PMToplinen männät sisällä, sisuskaluiltaan aika lailla vakio. Ja muuten, sinulta sillon ostin tohon mitsuun varten evo III ahtimen ja pakosarjan jälkikäteen Juu, tämä on vähän sitä Turbon kierrätystä
No nin nyt on sen verran konetta tutkittu että että 1, sylinterin kiertokangen laakerista oli kitkapinta osittain leikannut, mutta ei pahasti. Kampiakseli täysin naarmuton. ALC merkkinen laakeri näytti olevan, kaikki muut runko-ja kk-laakerit uuden veroisia. Mikä lie rikkonut...?! Mutta pitäs tulla kohta kuntoon jos muuta ei löydy...
Quote from: zalama on December 13, 2011, 13:58:31 PMNo nin nyt on sen verran konetta tutkittu että että 1, sylinterin kiertokangen laakerista oli kitkapinta osittain leikannut, mutta ei pahasti. Kampiakseli täysin naarmuton. ALC merkkinen laakeri näytti olevan, kaikki muut runko-ja kk-laakerit uuden veroisia. Mikä lie rikkonut...?! Mutta pitäs tulla kohta kuntoon jos muuta ei löydy...ACL laakerit sinne sillon tungettiin ja kampura kiilotettu. aika outo juttu että 1. sylinterin kiertokangenlaakeri antanut periksi :sBensapuolta ei sillon kerinnyt ensinkään päivittämään eli vakiokunnossa.
.
Päivitys: Auto vaihtanut omistajaa !