Näyttelyssä esitellään vakioautoja ja ajoneuvojen virittämistä niin kilparadoille kuin katukäyttöönkin. Tule siis tutustumaan autoilun saloihin!Tehojen ja voiman lisäksi 100+ pitää sisällään paljon muuta!Esittelemme upeita show-luomuksia ja näyttävää styling-kalustoa niin Suomesta kuin ulkomailtakin. 100+ Motorshow esittelee mm:· Yrityksiä· Maahantuojia· Kilpakalustoa· Tuning ja styling autoja· Erilaisia projekteja· Kerhoja· Muita alaan liittyviä tahojaLiput näyttelyyn: Aikuiset VAIN 10€, ennakkoon 8€Lapset alle 12v vanhempien seurassa ilmaiseksi.Tervetuloa kokemaan hieno tapahtuma kanssamme!
mä oisin kiinnostunu mutta mun täytyy kattoo että saanko projektia valmiiksi siihen mennessä takakontti kesken aika pahasti :-/
Asia sovittu työnantajan kanssa joten kyllä ton auton sinne saa ihan näytille astikkin, eli sisälle halliin.Clubilla tuskin omaa osastoa tuonne tulee, vai oliko asia niin että tarkoitus oli pistää pikku ständi pystyyn?Eli minä ainakin näillä puheilla lyön lukkoon osallistumiseni, jossei DSM osastoa tule niin varmasti taas tulee kyseeseen teamRWD:n ständi, mutta toki mielellään laitan muiden kaltaistensa seuraan.
Nyt siis vain muutama 1 geni vielä, temehän takuulla on omallaan siinä vieressä, EIKÖ VAIN?!? 8-)
Mut joo tonne nyt kuiteskin pientä miitin tynkää!, vaikkei sinne mentäiskään niitä riisikippoja katteleen....ja teme sais taas harjotella niit kuvaustaitojaan
QuoteMut joo tonne nyt kuiteskin pientä miitin tynkää!, vaikkei sinne mentäiskään niitä riisikippoja katteleen....ja teme sais taas harjotella niit kuvaustaitojaan Pah, kameran säädöt vain pielessä 8-) Ja sitäpaitsi jos/kun tulee dsmcf oma osasto niin tottakai kaikkien pitää tulla siellä vieraileen
Siinähän meillä onkin sitten jo aika kööri kasassa, ei muuta kuin varmistukset niiltä jotka pystyvät lupaamaan tulemisensa paikalle.Minähän kuten jo aiemmin mainitsin olen paikalla jossen ole kuopassa 6 feet under (ainoa syy jäädä pois) Jotain pikku ständiä tms voisi alkaa jo suunnittelemaan eikö vain? aina kätevät kädet jotain pientä mutta näyttävää kasaa, ja jos jollain on mahdollisuus hankkia huopamattoja tms, niin kerää kasaan jne jne.Eihän sinne nyt mitään älyttömiä strussi-rakennelmia tarvi kasata, mutta jos kerran mennään niin mennään sitten tyylillä 8-)
Tää vois kans ehkä tuoda eclin näytille.. Voi olla että tollon on jo helmat kuidutettuna ja jos näin on niin kyl ne sit ruuvataan kiinni.Vai saako tonne tuoda raiskatun eclin näytille?? :-?
iteoot dynninki
voipi olla et oma kikkari sinne taas menee ton oman kerhoporukan kanssa...katostaan nyt vielä.Hyvä näyttely olisi muuten mut toivottavasti tänä vuonna ne tajuaa vähän enemmän mainostaa tota tapahtumaa.Viime vuonna sitä ei paljon mainostettu ja sen takia siä kävikin tosi nihkeesti jengiä.