Onneksi olkoon. Nyt kun tämä selvä, niin kaikki iskemään turbot kii. Teme hoitaa paperisodat kokemuksella.
Tosimiehet lähtee 1G vapari -> 1G Turbo AWD konversiolla liikkeelle
Odotetaan nyt, että tuo on oikeasti kilvissä. Ei sitä tiedä ketä finninaamanen kesätyöntekijä siellä on keskustellut mun kanssa meilitse. Tämä todetaan sitten keväällä konttorilla.
Jokos kohta on kevät? Ensi kuun jälkeen on jo vappu
Odotetaan nyt, että tuo on oikeasti kilvissä. Ei sitä tiedä ketä finninaamanen kesätyöntekijä siellä on keskustellut mun kanssa meilitse. Tämä todetaan sitten keväällä konttorilla.. 8-)
Kunhan se Teme nyt saa sen auton kasaankin. Turbokin taitaa vielä puuttua.
QuoteKunhan se Teme nyt saa sen auton kasaankin. Turbokin taitaa vielä puuttua. Not in this century
No ei siinä ole mitään muuta kuin moottori itsessään, alusta ja jarrut on vaparin ja turbon välillä identtiset..
"Puolueettoman tutkimuslaitoksen antama päästömittaus" eli esim. jonku katsastus konttorinki tekemä käy vai?
ja dyno lappu millä voi todistaa että, ne tehot on ne 147kw
Nin näillä lapuilla pitäis saada katsasttua jos on tekemäs tekniikan vaihtoo 1g n/a => 1g gst
Mutta mitens se sit muuttaa asiaa jos on koko gst kone eikä, vaan iske turboa vaparin kylkeen? vai muuttako mitenkään?
Tässä se nyt on. Kohta kaksi vuotta ihmetelty eripuolin tahoja tuota. Ja lopputulos kuitenkin maailman yksinkertaisin. GS --> GS Turbo tekniikanvaihdos onnistuu, kun autosta tehdään täysin identtinen GS-T:n kanssa(moottori/polttoaineensyöttö/ohjausyksikkö/alusta/jarrut), jos löytyy valmistajan tai puolueettoman tutkimuslaitoksen antama lausunto päästömääräysten täyttymyksestä, ei niitä tarvitse käydä mittauttamassa. Tehojen pitää myös siis olla vastaavat kuin GS-T:ssä eli 147kW.Jos taas haluat vain iskeä turbon vapariin, vaatii se päästömittaukset sekä todistuksen tehoista ettei mene yli 132kW:n.Tuo "50state emissions legal" juttu oli urbaania legendaa ainakin AKE:n kannalta. He eivät tiedä asiasta yhtään mitään.
Menee vähän ot:n puolelle ja onhan tästä jo keskustelu toisella puolella mutta kun täällä näyttää löytyvän kokemusta niin ymmärsinkö oikein? Eli on mahdollista saada katsastuksessa läpi pelkästään turbotettu vapari eclipse jos hankkii päästömittaukset ja tehotodistuksen? Olen ymmärtänyt että Eurooppaan ei olisi koskaan tuotu turboja ja näin ollen ei myöskään ole tarvittavaa hyväksyntää.