Rupeaa muuten tää Keski-Uusimaa olemaan melkoinen DSM-keskus. Ois muuten kiva nähdä ne Mikko85den kaarien levitykset, kun en oo sitä autoa nähnyt kuin ohimennen.
Meidänhän täytyy kohta pitää Keski-Uusimaa miitti erikseen ku täällä on Psy-j, Mikko85, minä,toinen musta 1g Järvenpäässä, se 4-veto Talon Tuusulassa, ja sit oon viel pari kertaa nähny Järvenpäässäkaksi 2g Ecliä (punainen ja valkoinen)
JepaJep. Eli sit vaan tarkentaan että missä ja mihin aikaan?
QuoteJepaJep. Eli sit vaan tarkentaan että missä ja mihin aikaan? Noh, kun jonkun about ajan osaat heittää, niin auttaa jo kummasti. Tapahtumapaikan virkaahan voisi toimittaa jälleen the lintsin parkki.Mä voin varmaan järvenpään harrastajien kanssa lähteä samaa matkaa liikenteeseen. Esim. tuolta Tuusulan Shelliltä tai jostain vastaavasta paikasta?
Mä voin varmaan järvenpään harrastajien kanssa lähteä samaa matkaa liikenteeseen. Esim. tuolta Tuusulan Shelliltä tai jostain vastaavasta paikasta?
No jos ei kenelläkään estettä/parempaa ehdotusta ole niin sovitaanko näin alustavasti vaikka kolmelta Lintsin parkkipaikalla.
Onkos tältä klubilta muuten ketään tulossa tuolloin 22. päivä illalla Prodigyn keikalle?
No eihän prodigy enään ole prodigy kun jäljellä enää yksi ukko :-/