Tuohon ECU hommaan taytyy viela lisata etta ilman chippia tai isoja suuttimia ja sikamaista ilmamaaran huijausta vakio 1g toppaa fuel cuttiin aika nopeasti.
Itsetutkiskelua: Näyttäs että vaihtoajat siinä 0,3 sek paikkeilla. Aika ronskisti uskaltaa heitellä ja vakiosynkat BG synchroshift öljyillä pelaa kohtuu hyvin. Tuntuukin että saa pykältää kuin moottoripyörää 8-)5.vaihteella kokonaisvälitys on kyllä tajuttoman lyhyt, kun 7000 rpm huiput olis vain 240. Paras olis että varttimailin sais vedettyä 3:lla vaihteella, mutta melkein joutus sen 4.vaihteenkin heittämään, tai sit pitäs vaihtaa nuo vakio nokat hyllystä compcamseihin ja kierrättää jonnekin 8000 rpm...
Edullinen parannus ois VR4 galantin pidempi 1.vaihde ja pitempi 5. vaihteen rattaat. Ja keskitasauspyörästöön 4 pientä pyörää, niin olis jo kohtuu hyvä.