Tjuuh ilm. pitää tuollainen galantin laakeri hakea ja purkaa omasta tuo napa. Pitää nyt katsoa millaset alennus % vehokin lupaa navasta, SItten mitäs onko kukaan joutunut uusimaan pakoputkea? Aika pommi tuo spyder jonka hommasin... Putki vuotaa 5:stä eri kohtaa. + tuo laakeri + maalipinta palanut No eipä 3500€ voi saada täydellistä -97 eclipse avoa **Suomen KILVISSÄ tuolla hintaa.
Kyllä juu. Maalauspuolen ratkaisu löytyi Lempäälästä Pirkanmaalta. Kävin siellä autoani näyttämässä. Ja kaikkien pohjatöitten kanssa maalaukselle tuli hintaa kokonaiset 1100€. Ja tämä hinta on siis kuitillinen hinta. Ja sisältää kaikki tarvikkeet jne. Ja maalaamossa on myös kunnollinen uuni. Ja mitä työnjälkeä katselin muutamasta maalatusta, niin näytti todella hyvälle. Ainoa miinus (-) puoli on että tähän maalaamoon on n. 3-4 viikon jono. Mutta saapahan ennen kesää ylimaalaukseen.
Eikös toi ylimaalaus tarkoita, ettei koria pureta vaan maalataan vain yli. Tai hinnastakin voisi sanoa, että ei varmasti pureta tohon hintaa. Oikein hyvä hinta muutenkin.
Evox annan maalaamon virallisen nimen kunhan vien autoni. Sain korjaamolta, jossa käytän autot huollossa niin Jouni Flyktik nimisen herran nimen ja numeron. Joka tekee "alihankintana" maalaus hommat ko. firmalle. Ja he käyttävät kuulemma n. 10 autoa kuussa siellä ja kehuivat kovasti hinta-laatu suhteen pitävän erikoisen hyvin paikkaansa. Ja siis nimenomaan ylimaalaus on kyseessä, kun autoni on jenkkituonti ja lakka palanut pinnasta. Niin hiotaan, pohjatyöt ja maalaus ylitse sisältää tuo hinta. Perkele. Oli sitten molemmat etupyörän laakerit sököinä
En kehdannut uutta topiccia tehdä, vaan päätin kaapata tämän. Eli tuohon Ecliin pitäis jostain metsästää iskarit. Autoa ei täkäläisten teiden asettamien vertikaalisten haasteiden johdosta tulla missään vaiheessa madaltamaan, joten ihan hyvät peruskorkeuksilla toimivat iskarit kelpaa. Slowboyracingilla oli ainakin joitain perusmalleja suunnilleen 140 dollaria pari (merkkiä en muista) - kellään kokemuksia? Tuolta on ilmeisesti tehty kimppatilauksiakin, mutta ei vissiin nyt ole tuollaista näköpiirissä... yksin tilatessa tulee rahtikulut himppa kalliiks. Haluaisin kuitenkin saada auton mahollisimman nopeesti kuntoon, kun kelitkin on aika hyvät. 8-)Vai passaako jotkin motonetistä tms. paikasta löytyvät esim. Galantin iskarit?Kaasuvaijeri pitänee myös uusia lähiaikoina, kun on kulunut ja kanittaa (seurauksena kaasun polkeminen treenaa kylläkin hyvin jalan ojentajalihaksia ). Onko Temellä takataskussa osanumeroita tähän, tai muilla tietoa mistä tuon löytäis?Uudet ikkunantiivisteet ja muutamia muita pikkujuttuja on myös uusintalistalla, mutta tähän eBay tai DSMGraveyard varmaan tuovat ratkaisun...Edm mallin originaaleja (tai muuten vain tyylikkäitä sivuvilkkuja saa tarjota, kun tuo Tuiisa oli kerenny omansa jo myymään.Niin, ja konehan oli tuo 420a jos se kaasuvaijeriin mitenkään vaikuttaa.
Tuolta on ilmeisesti tehty kimppatilauksiakin, mutta ei vissiin nyt ole tuollaista näköpiirissä... yksin tilatessa tulee rahtikulut himppa kalliiks.
Iskareista katsoin CAPSista VIN:in perusteella osanumerot (jos joku tarvitsee, niin ovat muuten MB910491 eteen ja MB948079 taakse) ja kävelin Osasille. Sachsilta pitäisi järjestyä iskarit kohtuuhintaan, toimitusaikaa selvitellään vielä mutta maksimissaan 3-4 viikkoa.
QuoteIskareista katsoin CAPSista VIN:in perusteella osanumerot (jos joku tarvitsee, niin ovat muuten MB910491 eteen ja MB948079 taakse) ja kävelin Osasille. Sachsilta pitäisi järjestyä iskarit kohtuuhintaan, toimitusaikaa selvitellään vielä mutta maksimissaan 3-4 viikkoa.Laita hintaa tänne kun tiedät, niin saa muutkin vähän viitettä missä liikutaan. Itsekin ajattelin joillain perusiskareilla mennä kun niiden vaihdon aika tulee, koska eihän tällasellä mopolla viitsi radalle koskaan lähteä.Muijan Poloon kun vaihdoin motonetista iskarit, niin hintaa tuli muistaakseni alle satanen. Ei paha ollenkaan, jos vertaa mitä säädettävät KYBit maksaa.Kyllä noi vilkut kandee sitten mitsulta melkein ostaa, jos ne tosiaan on vain kolmisen kymppiä.