Tietää teme .. 2genissä 10-15 psi.Ja kuten tuolla tunareiden oppaassa on mainittukkin, niin tuo sulla oleva minimaalinen simpukka tbo vetelee maximejaan jo vakiotehoilla, eli uusi ahdin tulee ensimmäisenä sulla hankintalistalle 8-)
Suosittelen vaihtamaan kokonaan pakosarjan ja sitten siihen 16g ahtimen T28:sta ei tietoa mulla mimmonen on...bar? mitäs ne on? hmm öö hehe no ei vaan Ite mietiskelen nämä aina psi:nä...1psi ~ 0.07bar1gen = 8-12psi ~ 0.56bar - 0.84bar2gen = 10-15psi ~ 0.7bar - 1.05bar
Laitoin kyssäriä fin-turbolle t28 turbosta, nii passais bolt on systeemillä tuohon. Mikä turbo siinä evo3:ssa on?
kun kerran asut tampereella niin ajappas tonne zalaman talliin joku päivä, uskon et sil on jotain ideoita viimeks ku kävin ni se oli ku karkkikauppa olis ollu kaikkea kivaa hyllyillä....tehoja jos nostat niin laita sisuskalut uusiksi koneesta, bensapumppu, suuttimet, pakosarja, turbo, putkisto ja aem-moottorinohjaus + välijäähdytin... eiköhän noilla saa jo kestävän virityksen tehtyä... jos haluaa lisää ni sit tarttee jo koneistaa moottoria ja katsoa ventiileiden uusimista
Quotekun kerran asut tampereella niin ajappas tonne zalaman talliin joku päivä, uskon et sil on jotain ideoita viimeks ku kävin ni se oli ku karkkikauppa olis ollu kaikkea kivaa hyllyillä....tehoja jos nostat niin laita sisuskalut uusiksi koneesta, bensapumppu, suuttimet, pakosarja, turbo, putkisto ja aem-moottorinohjaus + välijäähdytin... eiköhän noilla saa jo kestävän virityksen tehtyä... jos haluaa lisää ni sit tarttee jo koneistaa moottoria ja katsoa ventiileiden uusimistaJärki ja kohtuus kaikessa, ei sinne ~300hp asti tarvitse koko moottori purkaa ja uusia. Riittänee kun uusii esim. turbo / bov / intake / pakosarja / putkisto / bensapumppu. Ja tietty sen jälkeen huolehtii, että voimansiirto on tehoja vastaavalla tasollaSinne 300hp varmasti pääsee noilla modeilla ja vakio sisuskalut luulisi sen kestävän vielä. Melko turhaa rahaa tunkea moottorinohjauksiin vielä tuossa vaiheessa tai uusia mäntiä/sisuskaluja yms... Vasta jos lähdetään tuosta ylöspäin, kannattaa sitten uusia välijäähdytintä / suuttimia. Ja mikäli haluaa rahaa tuhlata niin joku AEM tai sitten vain vakio ECU:n modausta / piggybackiä kuten safc:tä yms. Mutta kaikki sen mukaan miten paljon haluaa niitä tehoja, ja mihin tarkotukseen auto tulee.