Mimmone duuni se on asentaa tommonen vapaavirtaussarja 2g:hen (4g63)? Mihin hintaan ja mistä semmonen irtoo 2g:hen kätevimmin?
QuoteMimmone duuni se on asentaa tommonen vapaavirtaussarja 2g:hen (4g63)? Mihin hintaan ja mistä semmonen irtoo 2g:hen kätevimmin?No tässä on ainakin yks tuohon koneeseen sopiva sarja..http://www.cosmoracing.com/productinfo.asp?cid=88&pid=123Lähetin tuosta sähköpostia,, ja siellä sanoivat että on tarkoitettu 4g63 koneeseen..
Eli vapaavirtaussarja asennettu paikalleen...Mutta kun yritin autoa käynnistään, niin kuului vaan sellainen naksaus ja ainoastaan sisätilan valot paloi (ovi auki) ja mittarivalot...noh, sitten kokeilin uudestaan ja startata niin kuului taas samanlainen napsaus eikä tapahdu enää missään mitään siinä sitten konepelti auki ja tutkimaan sulakkeita niin oli menny se iso 80 ampeerin sulake sekä yks 40 A:n ja yks 30A:n sulake Akussa on virtaa edelleen...Eli mistä kannataisi lähteä vikaa etsimään?Ei pitäisi olla näin n00b...
Problem solved!! Eli Ecli kehrää taas niinku tähänki asti 8-)Säikäytti vaan vähän turhan paljon tommonen :-/
QuoteProblem solved!! Eli Ecli kehrää taas niinku tähänki asti 8-)Säikäytti vaan vähän turhan paljon tommonen :-/Uusit vain sulakkeet ja toimii taas?
Te, jotka olette vapaavirtaussarjan asentaneet, niin mitä olette tehny sen airflow meterin kanssa? Tai pikemminkin sen koko mötikän kanssa? Tosta yhdestä aikaisemmin postatusta kuvasta päätellen se on heitetty sinne kartiosuodattimen sisään... Onko ne usein purettavissa?
Ilmamäärämeetteri menee aina noissa 1g:ssä filtterin sisään. Jos on vakioboksiin tuleva filtteri niin ei tarvitse adapteria vaihtaa. Jos on koko boksin korvaava filtteri niin niihin pitää olla oma adapteri mafsia varten.
Eli mitenkäs kun kyseessä on 1G:hen tarkoitettu kitti, jossa (ainakin kuvan mukaisesti) vakiopöntön korvaava suodatin? Tohon tarvitsee siis adapterin sille originaalille 17 x 13 x 10cm kokoiselle meterille, jotta se sitten sopii tuonne kartion sisään?
Mitenkä muuten USDM:ssä toi anturi? Mulla kun on joku vapaavirtaus suodatin merkkiä en tiiä muttei sinne kyllä mitää antureitakaa mene.
QuoteMitenkä muuten USDM:ssä toi anturi? Mulla kun on joku vapaavirtaus suodatin merkkiä en tiiä muttei sinne kyllä mitää antureitakaa mene.2g edm & usdm mafs on erilainen kuin 1g:ssä. Se ei mene sinne suotimen sisään kuten 1g:ssä, vaan se on imuputken ja suotimen välissä.
2g usdm n/a koneissahan ei mun tietääkseni ole mafsia vaan map -anturi.
QuoteLähettääköhän se 2g:n mafsi samat signaalit eculle kuin tuo 1g:n mafs? Ja saiskohan sellasen vielä jostain käsiin? Kysyin tätä joskus itse ja vastaukseksi sain, että 2g:n mafsi virtaa paremmin kuin 1g:n ja että jos 2g:hen laittaa 1g:n mafsin niin seokset jäävät laihalle. Eli kyllä niissä eroa on. Myöskin mulle jäi sellanen käry et 2g:n mafsin voi taas laittaa 1g:hen ilman suurta ongelmaa. Niitähän on niitä mikäs se olikaan... oisko ollu joku GM:n mafsi se paras mikä pitäs ecliin sopia ja virrata parhaiten. Teme tais sellasen omaan ecliin vaihtaa.
Lähettääköhän se 2g:n mafsi samat signaalit eculle kuin tuo 1g:n mafs? Ja saiskohan sellasen vielä jostain käsiin?
Edelleen sitä mieltä että ei se vaparikoneessa ahdista se vakio 1g/2g mas yhtään. Joku GM MAF + translator ei tuo tehoa yhtään lisää. Samalla rahalla kannattaa vaikka ostaa uudet tulpat ja kaikki suodattimet ja saa paremman hyödyn...
Mitä kautta ootte tilannu tota 1g vapaavirtaussarjaa? Itse aion tilata, mutta hinta oli toimituksineen 228,50us (Toimitus ja käsittely kulut 128us)Todella nopeasti tuli kyllä vastaus hinnoista ja maksutavoista.