Author Topic: automaatti manuaaliksi?  (Read 7163 times)

Zazka

  • Rookie Member
  • *
  • Posts: 13
  • dsm
    • View Profile
automaatti manuaaliksi?
« on: April 11, 2009, 13:49:57 PM »
Eli ideanahan olisi siis muuttaa tollanen automaatti laatikollinen manuaaliksi.
Siis kysympä miten tällainen onnistuu ja mitkä ovat vaihtoehdot laatikon suhteen. Ja mitä tallainen yleensä voisi kustantaa.

UITTO-

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 896
  • dsm
    • View Profile
Re: automaatti manuaaliksi?
« Reply #1 on: April 11, 2009, 14:46:57 PM »
Uus vaihdelaatikko, Vaihdekeppi, vaijerit, kytkin??, vauhtipyörä??, vetarit??

Vanha laatikko ja ohjainhässäkät pois, uusi laatikko tilalle.

Uskoisi tuon onnistuvan huomattavasti helpommin kuin toisinpäin.

Niin, mikäs tässä on nyt kyseessä? 1g/2g? Etuveto/nelikko

Zazka

  • Rookie Member
  • *
  • Posts: 13
  • dsm
    • View Profile
Re: automaatti manuaaliksi?
« Reply #2 on: April 11, 2009, 18:28:34 PM »
Osia tuntuukin menevän uusiks enemmänkin  :-/.

Joo eli asia ois nii et oisin tuottamassa tuolta ameriikoista tollasta 2g gsx:ää, mutta kun suurin osa noista tuppaa olemaan automaatteja amerikkalaisten mukavuuden haluisuuden (laiskuuden) takia.

UITTO-

  • Extreme Member
  • *****
  • Posts: 896
  • dsm
    • View Profile
Re: automaatti manuaaliksi?
« Reply #3 on: April 12, 2009, 00:10:53 AM »
joono 2g nelikko voi olla suht hankalaa..

Jostain hommaat evo kolmosen laatikon, vaijerit, keppi, vetarit, kulmavaihde? Vai mahtaako vetarit ja kulmavaihde olla samat tiedä häntä.

Niin ja turbon vauhtipyörä ja kytkin. Huomioonottaen startin paikki kytkinkopassa, suhteessa vauhtipyörän kehään.