Auto on ollut mulla vasta noin kk ajan, joten en tiedä kauanko se on todellisuudessa ollut ongelma. Ostaessa siinä oli takapönttö joka piti uskomatonta meteliä, se on nyt vaihdettu ja takaosa on hiljentynyt. Nyt siinä huomattiin ne halkeamat joita on hitsattu. Tosin tälläkin hetkellä auto on pukeilla ihmeteltävänä. Edellisen hitsausoperaation tuloksena yksi liitos oli jäänyt huonoksi ja se vuoti aika lailla ja nyt sitä yritetään saada kuntoon. Saa nähdä hiljeneekö se yhtään. Ja muuten auto käy mukavasti ja tasaisesti ainoastaa kierosten noustessa se meluaa ja täristää.Täytyy kyllä sanoa että ihan kauhean tyytyväinen en ole ollut, kuukaudessa on tullut vaikka mitä esiin; vaihteet rusahtelee (tänään vaihdettiin nesteen, toivottavasti auttaa, oli vanhat ihan mustat), öljyä on alkanut vuotamaan ihan törkeästi, laturista oli yksi pultti irti.. no, ainakin oppii korjaamaan autoja
Jarrut on kans aikas honossa hapessa ,poljin rouskuttaa helposti
Onkos sulla siis semmonen ongelma, että toi abs hakkaa vähän liian innokkaasti vastaan jarrua painettaessa? Itellä moinen ongelma et sama se kuin kovin ajelee, niin silti pintajarrutuksella hakkaa jo abs:t vastaan
Pakoputken alussa sellainen jousto pätkä (ns.haitari), onkohan se sitten kunnossa? Motonetistä, ja Biltemasta saa uusia (ei muistaakseni kovin tyyriitä).BTW. Millanen oli takapönttö aikaisemmin, ja onko vielä tallella?
Eclipseni pitää melkoista ääntä varsinkin kun kierrokset menevät 3000-5000 väliin. Se tuntuu myös tärinänä kuskinpaikalla. Pakoputkesta löydettiin muutama helkeama, osa on jo hitsattu kiinni, taitaa olla yksi vielä jäljellä. On vaan niin hankalassa paikassa, että pystyy käymään siihen käsiksi vasta kun on lomalla, eikä tarvi autoa joka päivä. Nyt kuitenkin hieman huolestuttaaa että jos se meteli ei johdukkaan pakoputkesta vaan moottorin kiinnityksistä...? :-/ Voiko mitään muuta olla syynä siihen?