taasen 1g 7bolt sanotaan olevan se paras 4g63 viritarkoitukseen ikinä. tiedä häntä.
Vakiotehoissa jos pysytään niin empä itse usko että tulee mitään ongelmia kampuran kanssa.
crankwalk tarkoittaa kampiakselin päittäisvälyksen kasvamista, joka siis on yleistä US 2g 7 bolt koneissa. Kukaan ei ole kertonut tähän päivään asti pätevää syytä tähän asiaan, jotkut luulevat että johtuu liian voimakkaasta kytkimestä ja toiset että se on jenkkien liukuhihnatyön laadun tulosta, kun samoissa koneissa jotka on japanissa tehty niin ei esiinnyt ko ongelmaa. 8-)
En sitten tiedä kasasko amerikkalaiset omat koneensa jos japanissa ei ollut ongelmia? Missäs euroopan 7 pulttiset koneet on kasattu?
Myös kansissa on pieniä eroja. 6 pulttisen kiertokanget on vahvemmat. 1g:ssä on isompi 60mm kaasuläppä, jonka saa vaihdettua melkohelposti 2g:hen. Korostan nyt kuitenkin ettei 7 pulttinen ole kuitenkaan mikään huonomallinen moottori.
tähän samaan aiheesen sivuten ni onko "4g63B 7bolt" ihan normaali eclipsen kone 92 vuodesta eteen päin sitten?olen vaan tälläsen moottorin merkintään jossain törmänny eclipsen yhteydessä mutta yleensä puhutaan vaan 4g63 koneesta ilman mittään B:tä :-?
Sellaista kysyisin et omistan 92 loppuvuodes registeröidyn eclipsen,ni eiks se ole sit 7pultinen?.Ja kun tuossa luin että kansi olis sama ku turbossa,ni mitä eroa sit on lakerrasa?