No kattelin, että cam gearsit vois vielä vaihtaa (about 300e). Samoin vauhtipyörän (toiset 300e). Sitten olis tosiaan se putkisto ihan koneelta asti (>1000e).Tolla tuskin päästään vielä minnekään 200hp:hen. Pitääpi kattella lähdenkö ollenkaan enää tohon vai alanko miettimään muita vaihtoehtoja.-T
Tietty yksi täysin toimiva tapa on madaltaa moottorin puristussuhdetta madaltamalla kantta.(
Musta toi turbottaminen kannattaa kyllä Temen esimerkin perusteella jo unohtaa. Varmaan tulee halvemmaksi vaihtaa koko autoa kuin laittaa siihen turbo. Paitti jos tietty on ylimääräistä fyrkkaa, hirveesti aikaa, pitkä pinna ja tarmoa. -T
mitenkäs mekaaninen ahdin? soppiiko tohon 4g63koneeseen semmonen? älkääkä edes kysykö mistä moinen tuli mieleen
Kansi virtaa vakiona jo ~232hp(teor.hp), sille on aika turha mitään alkaa tekemään ellei sitten ala muuttelemaan jotain uusia mäntiä yms jotka vaativat palotilojen muokkausta tjms..