Tuli tässä mieleen että mahtaakohan putkistolle löytyä kysyntää jos vaikkapa Martelius sellaisen vääntäisi.. Itse olen paikkaan ollut yhteydessä ja kuulemma tarvittaisiin lisää kysyntää jotta putkistoa alettaisiin työstämään... Ja 2g vapariinhan sitä putkistoa olen kysellyt lähinnä katista taaksepäin..
En ite ottais kattia pois, laitan ainaski ite racingkatin sinne niin ei tartte katastukseen aina olla räpläämässä kattia paikoilleen.
Mitäs tuollainen racingkat mahtaa maksaa ja mistäs niitä kannattaisi tilata..?Se riippuu ainakin täysin omalta kohdaltani siitä, mitä tuollainen katti maksaa vai laitanko putken katin tilalle...
Onhan se tyyris, mutta rahalla siitä selviää.. muistaakseni yli 600€, riippuu merkistä ja mistä ostaa.
Hehe taidat puhua suomihintoja. Itse tilasin magnaflow:n katin omaani ja maksoi 89$, eli euroissa siellä 70e puolella...
QuoteHehe taidat puhua suomihintoja. Itse tilasin magnaflow:n katin omaani ja maksoi 89$, eli euroissa siellä 70e puolella...Mistäs tilasit? Itseäkin hiukan kiinnostaisi
Koitin tonne avb-sportsiin jo ottaa yhteyttä, mutta eipä ole vastausta kuulunut..
Tänään vein oman autoni tuonne Marteliukselle... Siellä ne sitten väsäävät siihen kunnollisen cat-back putkiston.. Ja se sitten myöhemmin kun olen sen hyväksi todennut tulee myyntiin ihan virallisesti
Mutta tämähän on hyvä juttu ni saa varmaan pakosarjan sitte Marteliukselta.
QuoteMutta tämähän on hyvä juttu ni saa varmaan pakosarjan sitte Marteliukselta.Mutta eikös tuossa Marteliuksen hommassa ollut kyse pelkästään cat-back putkistosta?
QuoteQuoteMutta tämähän on hyvä juttu ni saa varmaan pakosarjan sitte Marteliukselta.Mutta eikös tuossa Marteliuksen hommassa ollut kyse pelkästään cat-back putkistosta?Kyllä oli... Ei mitään pakosarjaa...
Voi helvata helvatta... Mistäs sä kake pakosarjan hommaat? Vai jääkö vakio paikalleen?