Eikös vaparikone tarvitse hieman tuota vastapainetta? Ihan jonkun nimellisen määrän, että pakoputkistossa kulkevat "pulssit" säilyy...Vai muistelenko nyt ihan vain 2-tahtimoottorin viritysopasta...
Ei pidä ajatella liian monimutkasesti. Korvaat koko putkiston vaikkapa 2" mahd. suoralla putkella. Katin kohdalle kannattaa jättää se tila sille, jotta vaihtaa sitten katsastukseen sen, mutta muutoin pitää pelkkää test pipeä siinä. Pelkkä pakosarjan vaihto erilaiseen ei välttämättä tuo tehoa yhtään mutta vaikuttaa vääntöön aika mielettömästi, vääntää enempi ja isommalta alueelta.
Onko kukaan käyttänyt sitä pakosarjaa 1g:ssa irti? Ite tilasin siihen uuden tiivisteen mutta, en oo vielä viittiny vaihtaa kun näyttää siltä että pitää ensin purkaa jonnin verran tavaraa edestä pois!>
Itseasiassa ei tarvi irrottaa ohjaustehostinta, löytyy vain oikeat nivelöidyt hylsyavaimet niin saa auki. 8-) ja tämä nostokorvakehan on pakosarjan pulttien alla ? :-?
Ruostuneet mutterit tuuppaa oleen vaan melko vaikeita saada auki millään tuommosilla nivelhylsysysteemeillä, sen verta kovaa ne on kiinni. Ja muistaakseni vaikka saisi auki ei se auta, kun ei sitä pakosarjaa saa vedettyä pois ennenkuin ohjaustehostin on pois tieltä..
QuoteRuostuneet mutterit tuuppaa oleen vaan melko vaikeita saada auki millään tuommosilla nivelhylsysysteemeillä, sen verta kovaa ne on kiinni. Ja muistaakseni vaikka saisi auki ei se auta, kun ei sitä pakosarjaa saa vedettyä pois ennenkuin ohjaustehostin on pois tieltä..Saa sen pakosarjan irti vaikka ohjaustehostin olisikin kiinni. Voi olla et se ohjaustehostimen suojus piti irrottaa, mutta koko laitetta ei ainakaan tarvitse.
Löytyykö valmistajilta borla/obx/Hedman myös vapari 1g:n pakosarjoja vai käykö 2g:n suoraan tohon?? Ja kuka niitä myy?Pätkii muisti..
Minusta edelleenkään ei tarvitse, kun löytää sopivat työkalut niin ei tarvitse aukasita kuin pakosarjan pultitauki niin koko höskä lähtee aukiu.... 8-)