Ja ainakin netissä (carfolio.com) sanotaan et turbo eclipse 190bhp. olis 0-100kmh 7.2sek. :-?
Mut ei kellään tosiaan oo mitää tietoo tosta EVO lancerin koneen paikalleen laittamisesta. Melkeen kannattavampaa vaihtaa sit samalla koko mylly ku ruveta tosta vanhasta uutta saman tehoista tekemään..
Sekin kantsii kuitenkin muistaa että tuskin sitä EVOa on ostanut sokea mummo joka asuu saaressa. Ei kukaan osta evolankkua ja aja sillä nätisti. Eli todennäköisesti se kone on saanut sikaa ihan kohtuullisesti joten jonkunlainen perushuolto ois kuitenkin hyvä tehä, varsinkin kun kuitenkin tulis jatkossakin ajettua ihan reikä päässä kun kerran tehoa on.
Siis sähkötkin sopii??? JUhuu ja ruiskuboxi ei varmaan sovi, mut sen saa varmaan koneen mukana.. Vaihteisto siis sopii myös.?
QuoteSiis sähkötkin sopii??? JUhuu ja ruiskuboxi ei varmaan sovi, mut sen saa varmaan koneen mukana.. Vaihteisto siis sopii myös.?4g63 edelleen. kytkinkopissa voi olla eroja, mutta saa ne sovitettua toisiinsa. joku viisaampi (tepi? esim.) voi valottaa enemmän, mut eiköhän toi onnistu. saman tien kannattas hommata evon vaihelaatikko myös, jos siin ois koneelle edukkaammat välitykset?
Nelivedossa on hieman enemmän voimansiirto häviöitä mutta 1g turbo kone on aika vanhasti rakennettu ja sen 300 hp saat siitä ihan turvallisesti kun tsekkaat ensin että se on hyvässä peruskunnossa jne. Siis perushuolto, Sit ilmanputsari ja pakoputkisto hengittämään ja alat nostaa mekaanisella ahtopaineen säätimellä paineita sinne 1 bar luokkaan. Bensapumppu kannatas ehkä vaihtaa aikaisessa vaiheessa. Multa löytyy ainakin k&N ilmaputsari (leikkaat sen vakiokotelon ilmanottoaukon suuremmaksi) ja myös bensapumppu löytyy.