offtopic: onkos se tuo rh auton ylihinnoiteltu mitä kattelit? meinaan siellä kävin joskus kovaa vääntöä 1gpunasesta eclistä jossa oli kolme tonnia ilmaa hinnassa..
Ja ennen ku vaihdat autos siihen ni myy nahkasisustas mulle...
Ei tosiaan kannata paljoo väliä sun maksaa koska siinä on tosiaan niitä muutamia outoja "juttuja" siinä kaupan eclissä.
Kyseessä ehkä juuri tämä juttu.... http://www.dsmclubfinland.com/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?num=1158655059
Sen laatikon osalta veikkaisin edelleen että on hinattu jossain vaiheessa. Se on oikeastaan ainoa tapa jolla automaatin saa rikki. Ainakin jos kilometrit paikkansa pitää, eihän mikään laatikko ikuinen ole mut ei invaboxia ajamalla helposti hajalle saa.
QuoteNo, jos nyt jää kerran kaupat tekemättä niin pitääkö tässä oikeasti alkaa suunnittelemaan sitä turbotusta!?!Ei se väärin ois . Se auttais paljon jos tietäis tarkkaan mitä pitää tehä ja mitä maksaa.
No, jos nyt jää kerran kaupat tekemättä niin pitääkö tässä oikeasti alkaa suunnittelemaan sitä turbotusta!?!
Ei se väärin ois . Se auttais paljon jos tietäis tarkkaan mitä pitää tehä ja mitä maksaa.
PS.Turbo muutoksia vaan tyon alle! Ja samantien sit 4-vetoiseksi...
Teme, heitäs meille tähän aiheeseen faq, jossa on osat, hinta-arviot ja rekisteröintiin liittyvät temput. Saadaan parit turbot lisää tännekin kun Terviksen kanssa asennetaan turbot.
Muutama kuukausi sitten totesin etta USA:ssa 10 nopeimman DSM joukossa oli 3 tai 4 automaattia. Onhan siina se hyva puoli etta voi ajaa kaasu pohjassa ja pysyy ahdot koko ajan ylhaalla kun ei tarvii vaihteita vaihtaa.Varmaan oljynlauhduttimia joutuu jossain vaiheessa asentamaan. Pakat alkaa mahdollisesti luistaa kun tehoa on reippaasti.PS.Turbo muutoksia vaan tyon alle! Ja samantien sit 4-vetoiseksi...
Jäähdytin, ei lauhdutin.