Eihän se onnistu. Mulla on jo uusi säädin kiinni mutta se ei ala vaikuttaa mitään ennenkuin saan tuon suutinrungon päässä olevan tasaajan pois pelistä ja sitä ei voi kuitenkaan poistaa kokonaan fyysisesti kun ei ole letkujen välissä. Vaikka nyt säätäsi uudesta säätimestä kovemman paineen se ei muuta sitä painetta muuta kun sen tasaajan ja uuden säätimen.
Tosimiehet eivät tarvitse mitään uutta osaa vaan ne speksaa sitä rutistamalla vanhaa paineensäädintä ruuvipenkissä .
että paine kaasu runnottaessa nousee tappiin nopeammin; kaasuun vastaaminen paranee.
Jos hommaa kunnon säätimen siitä on se hyöty että paine kaasu runnottaessa nousee tappiin nopeammin; kaasuun vastaaminen paranee. Ja mitä korkeampi paine, sen hienompi sumu eli palaminen tehostuu. Muuten, mitä 1Gvapari kuskien autot vie bensaa!? itse pääsen 20e n.150km suht nätillä ajolla (98okt) Ja haisee rikkaalta.. lambda tyhjäkäynnillä o.k. laajempia testejä en ole ehtinyt tekeen, vaikka Haynesin raamattua luen hartaasti..