Welcome,
Guest
. Please
login
or
register
.
November 22, 2024, 15:59:11 PM
Home
Forum
Help
Search
Gallery
Login
Register
Dsmclubfinland.com
»
DSM tekniikka
»
Yleistä tekniikasta
(Moderators:
teme
,
Psy-J
) »
Läppärungot (ratkaistu)
« previous
next »
Print
Pages: [
1
]
Author
Topic: Läppärungot (ratkaistu) (Read 6398 times)
vapari
Junior Member
Posts: 39
dsm
Läppärungot (ratkaistu)
«
on:
July 18, 2005, 17:54:23 PM »
Eli onko tuossa tbo ja n/a koneessa samankokoiset/laiset läppärungot? :-?
edit: otsikko
«
Last Edit: October 15, 2005, 01:32:14 AM by Psy-J
»
Logged
teme
Administrator
Über Member
Posts: 4160
eclipse gs -94 & gs-t -90
Re: Läppärungot
«
Reply #1 on:
July 18, 2005, 18:58:23 PM »
Kaasuläppäkotelo? 1gen autoissa on kaikissa samankokoisen 2.0 koneissa, kun taas 2geneissä on pienempi.
Turbokoneissa on käsittääkseni semmoinen jatkopala kiinni johon sitten ic:n putki tuloo. Muuta eroa ei ole.
Logged
"If it doesn't make your car faster....why bother.."
"And no, it's not turbo lag.... It's foreplay"
tepi
Extreme Member
Posts: 652
Whiner
Re: Läppärungot
«
Reply #2 on:
July 18, 2005, 20:59:21 PM »
1g:ssä samankokoiset mutta erillaiset.
Turbossa ei oo tuota kaulaa johonka imuputki tulee vaan pinta on tasomainen johon sitten erikseen laitetaan semmoinen kaula kiinni:
Kuva
Taas NA:ssa suoraan kaula kiinni:
Kuva
Logged
With gas prices these days, you cant be smoking cars for free anymore.
vapari
Junior Member
Posts: 39
dsm
Re: Läppärungot
«
Reply #3 on:
July 18, 2005, 22:53:48 PM »
Joo sori kaasuläppäkotelo piti sanomani mut vähän meni sekaisin.. :-?Mutta kiitosta taas
Logged
Print
Pages: [
1
]
« previous
next »
Dsmclubfinland.com
»
DSM tekniikka
»
Yleistä tekniikasta
(Moderators:
teme
,
Psy-J
) »
Läppärungot (ratkaistu)