Onkos tuolla kakkoslambdalla mitään vaikutusta fueltrimmeihin vai pelkästään ykkösellä? Vaikuttaa että kakkosanturi olisi kuollut.
Tosta Evoscanista olis tosi kiva saada sellanen manuska, missä selvis mitä mikäkin noista parametreista mittaa. Ainakaan mulle ne eivät oo itsestään selvyyksiä.Sit tietty kyseisen anturin (jos siis anturidataa) sijainti olis tosi jees tietää, mutta myös saaduille arvoille jotain selityksiä, raja-arvoja yms. Ehkä kuitenkin eniten kiinnostais tietää millaisia ratkaisuja ECU tekee säätäessään konetta, kun arvot muuttuvat. Esim. jos tulee nakutusta, niin rikastaako se käymistä vai miten se reagoi (jos mitenkään?). Mut nää asiat ei kyl sit taas liity juurikaan itse datan loggaukseen.Ts. jos jollakin on jotain hyviä linkkejä em. asioista, erityisesti 4g63 koneeseen liittyen, niin olisin kiitollinen. Erityisesti tuon 2g mallin erikoisuuksien kanssa menee hermo kun se eroaa niin paljon lopulta 1g:stä.
Ja tuosta nakutusanturista, niin ecu muuttaa ajoitusta nakutuksen mukaan. Esim tmo:n dataloggerin mittaamista jutuista löytyy faq täältä: http://www.vfaq.com/TMO/
Joo se on tosi kuollut koska sellaista ei ole edm 2gssä.
Onko varma ettei happianturi kakkosta ole? Jos ei niin mikäs tämä on :-?